Pagina's

8 januari 2012

Computer-kamer


De muur boven de schrootjes had eerst een andere kleur maar Erwin
heeft  de computerkamer laatst helemaal roomwit geverfd.

Toen was het wel een beetje kaal want ook de witte plank was
weg gehaald en die wilde ik er niet weer hebben dus 
op zoek naar iets anders ....

Dat een oud regaal geen optie was, bleek toen ik een paar op zicht 
mee kreeg van Karin van De Tuinkamer .
Er bleef dan aan de zijkanten te veel of net te weinig ruimte over.

Dus heeft Erwin er zelf eentje gemaakt van oud steigerhout en dat
kan dan natuurlijk precies passend gemaakt worden.

Verder wilde hij  er een stoere kamer van maken, eigenlijk de 
stijl die we inmiddels in het hele huis hebben ...

Veel had ik al, zoals de zinken kan, de wekker en oude bakplaat
maar de magneet letters :  LOVE en DREAM komen van:


De mooie stoere stoffen opbergdoos komt van:


en de bokshandschoenen vond Erwin op marktplaats .













Links op de plank staan twee oude blikken, een perronlamp en een oude stempel.
Ook die spullen had ik al, op de blikken ligt een heel oud fototoestel, deze
  was van Erwin z'n opa en kreeg ik laatst van m'n schoonmoeder.

 Tegen de wand staat een hele grote bakplaat , mooi om te gebruiken om
kaarten aan te hangen met magneten of memootjes ...

Net als in de kamer staat ook hier een Jielde lamp, we blijven deze
lampen mooi vinden als industrieel accent.














Op de grond een oud blik in groot formaat, ik wilde hem al verkopen maar
met een oude postzak erin, gaat hij nu dienst doen als papierbak .

Op het verweerde krukje een oude looplamp, naast de twee kleine 
modellen vonden we ook deze via MP hier in de buurt .

De bureaustoel met metalen onderstel staat er al een tijdje
maar past nu veel beter in het geheel .

Tot zover de computer kamer, ik denk dat we geslaagd zijn en er 
een stoere en gezellige kamer van hebben gemaakt.