Pagina's

29 april 2012

Grote oude fles



Vorige week zijn we even bij 'Sientjes Dochter' geweest.

Ik zocht al een tijdje een grote oude fles maar
vond steeds geen mooi exemplaar.

En wat stond er daar pal voor het raam ... juist , de
 grote fles die ik jullie hier even laat zien.


Eerst had ik hem links van de stoel op de grote stoere kruk staan.








Toch vond ik hem op het verweerd  metalen kastje rechts 
naast de stoel nog mooier staan.








En ik ben een beetje aan het versoberen in de kamer dus het dekselrek
 gaat van de zijkant van de kast af en voor de aardigheid
 even achter de fles gezet.








Het rek hangt inmiddels in de gang want helemaal
kwijt wil ik hem niet .








Doorkijkje naar de tafel waar twee weckpotten staan met gipskruid erin.









Glas met gipskruid blijft ook altijd mooi he .....











Hopelijk hebben jullie genoten van de fotoreportage met deze fles .

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag verder en
voor morgen een gezellige koninginnedag !

Hartelijke groet van Gea



27 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

halloooo, wat weer mooie foto,s.die fles, ik heb er laatst eentje laten staan op een rommelmarkt, en had daarna heel veel spijt..nu nog meer als ik dit zo zien..
we spreken elkaar deze week nog wel even.
geniet van je zondag...
xxCobi

lia zei

Mooie fles, ik heb er pas ook een gekocht. Maar heb de vergissing gemaakt om hem toch maar een beetje schoon te maken. Hij was echt smerig, maar vind hem nu weer net te mooi.

Ach zo blijven we bezig hé.
Fijne week.
Liefs Lia

Tinas vita bo zei

So beautiful!!

Wish you a nice sunday
-Tina-

Gerry zei

Wat een mooie fotoreportage! Glas blijft altijd iets hebben!
Ik wens jullie heel veel stekte en moed, Gea!

Lieve groet,
Gerry

Just Who I Am zei

Een prachtige reportage heb je weer gemaakt.Mooi hoor dat sobere,ik vind de foto's met de potten en het gipskruid echt super.Fijn dat de medicijnen hun werk doen en je vader zich redelijk goed voelt.Fijne Zondag.
Lieve groetjes Elisabeth

It's me zei

Heerlijk Gea zo even bezig te zijn......fijn dat het zo goed gaat net je vader.....dikke knuffel....xxx...

True Colours zei

Wat een mooie foto's zeg. Erg inspirerend. Die fles is echt stoer en naast die stoel op het kastje komt ie echt heel mooi tot zn recht.

Jij ook een fijne week.

Judith zei

Fijn dat het zo goed met je vader gaat dankzij het wonderbaarlijke medicijn! En dat stuk in de krant is weer een mooi bewaarexemplaar:-)

En natuurlijk heb ik genoten van je foto's... Heerlijke sfeerplaatjes!

Fijn weekend nog X

Judith zei

Fijn dat het zo goed met je vader gaat dankzij het wonderbaarlijke medicijn! En dat stuk in de krant is weer een mooi bewaarexemplaar:-)

En natuurlijk heb ik genoten van je foto's... Heerlijke sfeerplaatjes!

Fijn weekend nog X

Le Style zei

Fijn te lezen dat je vader het zo goed doet op het medicijn. Bijzonder zo'n interview en sraks het stukje in de krant. Zo draag je bijzondere herinneringen mee .....

Ik heb genoten van je fotoreportage. Je styling en fotografie is geweldig!

Fijne zondag & Koninginnedag!!

Jansepans zei

Fijn Gea dat het naar omstandigheden zo goed gaat met je vader. Nu kan je zelf ook even ademhalen. Krijgen we het interview plus de foto te zien?
Prachtig Gea de fles.. Stoer doch lieflijk! Fijne dagen. Liefs Janneke

Pure & White zei

Prachtige foto's!
Knap hoe je ondanks de zorgen om je vader ruimte houdt om met je huis bezig te zijn!
Heel veel sterkte en vooral veel mooie dagen toegewenst!

Dineke

Home and Lifestyle zei

Er toevallig tegen aan lopen blijft leuk Gea!! Een mooie fles en breed inzetbaar :)!

Wat fijn dat het zo goed gaat met je vader en dat hij zo geniet op zijn nieuwe stek! Ik hoop dat jullie nog veel tijd krijgen om van elkaar te genieten!

Liefs, Ingrid

Stella zei

Hi Gea,
Fijn te lezen dat je je zin om te decoreren niet verloren hebt en goed om te lezen dat de nieuwe medicijnen bij jouw vader aanslaan !!
Sterkte en ik wens je een gezellige Koninginnedag toe !
Lieve groet,Stella

Mayflower zei

Wat heb je alles weer mooi in beeld gebracht lieve Gea, een prachtige aanwinst die glazen fles.
Wat fijn om te horen dat je vader zich weer iets beter voelt.
Sterkte met dit alles lieverd.
Een dikke kus, Mea

Thuis bij Tjits zei

wat een prachtige foto's Gea van de fles met het gipskruid!! ik ben ook zo gek op glazen flessen!

heel fijn dat je vader zich thuisvoelt in het Hospice en dat het naar omstandigheden goed gaat!

lieve groet, Tjits

Yvonne zei

Wat fijn dat het met je vader goed gaat naar omstandigheden !!
vind je fles erg mooi, leuk is het bij Sientje's dochter, wij zijn er afgelopen winter geweest, ontzettende aardige vrouw ook, katten op de veranda, de kinderen mochten even bij de kippen kijken, gezellig !
Veel plezier van je fles !
Lieve groet Yvon

Linda zei

Wat fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met je vader. En ook heel bijzonder zo'n interview en straks het stukje in het krantje van de hospice. Een mooie herinnering
Fijn dat hij er zich thuis voelt. Mooie fles heb je trouwens gevonden.Veel sterkte met alles en nog een fijne zondagavond en een leuke koninginnendag.

Groetjes, Linda

Marjon zei

Hallo Gea, even een adempauze wat je vader betreft omdat hij er weer even tegen kan.
Jouw reportage is werkelijk weer prachtig en de fles is zo mooi, normaal zou ik zeggen hij moet eerst helemaal blinken maar bij jou hoeft het helemaal niet en ziet hij er zo prachtig uit...fijne Koniginnedag en lieve groet van Marjon

Zaanse Zolder zei

Apart toch dat zo iets simpels zo mooi staat te wezen in je kamer!
Goed te lezen trouwens dat je vader een fijne plek heeft in het hospice.

'Inga' zei

Fijn dat je vader goed reageert op het andere medicijn!

Mooie post weer, prachtig gestyled en zoals altijd mooie foto's!

Toevallig heb ik ook net een oude fles gekocht, hij was echt heel erg vies, inmiddels 'fout' schoner...

Lieve groet en sterkte

BROCANTERIE DERDIJK zei

Gelukkig dat het redelijk gaat met je vader dankzij het nieuwe medicijn.
En heel fijn dat hij zich zo op zijn plek voelt in het hospice.

Een prachtige fles heb je gekocht die je ook weer erg mooi hebt gefotografeerd.

Groetjes,
Esther

Een sneller kloppend hart zei

Hoi Gea

Goed te horen dat het met je vader naar omstandigheden goed gaat...

Je foto's zijn weer zo mooi sereen, prachtig

Groetjes, Veronique

When-D zei

Hoi Gea,

De glazen fles is erg fotogeniek, mooie foto's!

Fijn te horen dat het met je vader,naar omstandigheden, redelijk goed gaat.

lieve groet, When-D

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mooie fles! Leuke foto's heb je er mee gemaakt! Fijn dat het met je vader naar omstandigheden goed gaat. Veel sterkte verder!

Groeten Maaike

Miranda zei

Een mooie vondst en zoals gewoonlijk prachtig gefotografeerd! Fijn dat het met je vader naar omstandigheden goed gaat.

Lieve groet, Miranda

Maison Armande zei

So beautiful !
So beautiful !
So beautiful !
The real gallery of art !
Monica