Pagina's

14 mei 2012

Dekselhouder in de gang



In een eerdere post gaf ik al aan dat ik het iets rustiger in huis wilde hebben en
daarom het dekselhouder van de kamer naar de gang verhuisd had.

Afgelopen weekend daar een aantal foto's van gemaakt .

Ook heb ik de zwarte paspop die hier al een hele poos stond (klik)
 verwisseld met een naturel kleurige die boven stond.


De volgende keer meer plaatjes van deze mooie dame, ze is verkleurd, 
op sommige plekken de stof bij elkaar genaaid maar dat is
 wel zoals ik ze het mooiste vind, heerlijk verweerd.

Op het oude opstapje staat nog steeds de zwarte perronmand en
 de oude damesklompen eronder, lekker simpel.

En de kleuren  ...  tja ...  roomwit -  grijs -  zwart -  naturel, 
het blijven m'n favoriete tinten om te combineren.































Voor nu wens ik jullie een goed begin van deze nieuwe week,
hier doet de zon haar best door de wolken heen te breken.

Hopelijk krijgen we nog mooier weer binnenkort !

Hartelijke groet van Gea