Pagina's

22 mei 2012

Oud bakblik als vakkenkastje


Zoals ik al schreef in de vorige post , hebben Erwin en ik op onze
struin-tochten weer mooie dingen gekocht .

Ook dit bakkersitem, voor het bakken van vier broden tegelijk.

Leuk voor in de keuken met in elk blik verschillende kruiden,
 zoals bijv: munt, peterselie, bieslook en tijm.

 Daarvoor heb ik geen ruimte in de keuken maar wie weet iemand 
anders wel dus maar voor mijn verkoopblog fotograferen.

Eenmaal op z'n kant neergezet, vond ik hem echter  
ook heel erg leuk als 'vakkenkastje' . 

Verweerde drukletters erin en de oude looplamp ...
 tja en toen wilde ik hem zelf houden.




















En zo blijft ie dan eerst naast de stoel op het kastje staan.
Als stoer en uniek element in ons interieur ...

***

Hartelijke groet van Gea