14 nov. 2012

VROEG DONKER


Het is al weer vroeg donker en de dagen zullen nog korter worden.

Ik vind het niet zo erg , ik hou wel van die lange avonden.
 Avonden waarop je vroeg de gordijnen dicht trekt en 
binnen de beslotenheid van je huis blijft.

Het is een tijd van terugtrekken en niet zoveel moeten,
tenminste zo ervaar ik dat tegenwoordig.


Onderstaande plaatjes zijn in de namiddag geschoten, 
schemerig en lekker vroeg een kaars en lampje aan.




 











 
 




Verder zijn we bezig met een nieuwe eettafel met industriële uitstraling.
Hieronder zien jullie een stukje van het onderstel.

We hebben ruwe eiken planken met de schors er omheen bij een timmerman 
uitgezocht, hiervan wordt een blad op maat gemaakt.

De tafel wordt wat langer en breder, meer ruimte dus .... heerlijk !
Erwin gaat ook een bijpassend bankje maken.

We hebben al een mooie dikke plank uitgezocht die erop komt te
liggen, die laten we wat grillig van vorm.

Ik ben nu al benieuwd maar ik moet geduld hebben,
ik zal jullie het eindresultaat  laten zien ...







Allemaal een fijne dag verder !

Groetjes Gea