14 dec. 2012

BLOEMBOLLEN IN MOS



Nog voor de laatste keer wat groendecoraties laten zien en 
zoals ik al zei, ik heb het simpel gehouden dit jaar ...

Wat bolletjes in het mos in de gietijzeren jardiniere.

Een oud zinken schaaltje met een kandelaar erin
en daar omheen ook wat mos.

Dit staat onder de zwarte Franse spiegel op het laden-blok 
die tussen de keuken en onze eettafel staat .
































Verder schreef ik .... hier op mijn blog .... dat we bezig 
waren met een nieuwe eettafel en die is bijna klaar.

Erwin heeft een bank erbij gemaakt, zowel de tafel als de bank worden langer .
 Ook gaan we van grenen naar eiken en dat krijgt een vergrijsde uitstraling.

Dat doen we door het eiken in te smeren met ammoniak, hoe vaker 
je dat doet hoe meer rode kleurpigment eruit trekt
 en hoe grijzer het hout wordt .


Het wordt dus allemaal wat ruimer en krijgt een
 stoerdere uitstraling.


Ik wens jullie een fijn weekend allemaal !

Hartelijke groet Gea