2 dec. 2012

GEDENK-HOEKJE



Aan beide kanten van de bank hebben we tafeltjes staan 
met daarop de mooie Jielde lampen.

Op elk tafeltje een zinken kan aangevuld met zwarte accessoires,
zo blijft het een rustig geheel.

In de kannen zitten dadeldakken, ik heb er al eucalyptus in 
gehad maar dat zag er al niet meer fris groen uit.














Op het tafeltje links van de bank een gedenkhoekje voor mijn vader.
Met een zwart-wit foto van hem in jongere jaren.

Het gedenksteentje van de crematie zit in een oude tabaksdoos,
toepasselijk want mijn vader heeft tot het allerlaatst
van z'n sigaar en sigaret genoten.

De oude bijbel ligt erbij omdat die tijdens zijn ziekteproces
 en verwerking heel belangrijk voor hem was.










Ik wens jullie ook veel plezier met alle voorbereidingen voor deze
feestmaand en maak je niet te druk maar geniet vooral
van de gezelligheid, ga ik ook doen .....


Hartelijke groet van Gea