8 dec. 2012

MINI-KERST-BOOM



Op deze foto's laat ik een stukje van onze zithoek in de woonkamer zien.
Roomwit , grijs , bruin en zwart zijn de basiskleuren.


Onze kamer is niet groot dus vind ik het ruimtelijk en rustig
om steeds dezelfde kleuren te gebruiken.








Brocante afgewisseld met stoere spullen en industriële items
in combinatie met zachte materialen, zoals de plaid op 
de stoel, houden het afwisselend en spannend.









Natuurlijk is een beetje groen ook altijd mooi om toe te voegen.
In dit geval geeft het mini-kerst-boompje toch wel een
 beetje meer kleur aan het geheel.









Ik heb het eigenlijk niet veel in huis maar de neiging is er om ook na 
de kerst de stoere metalen spint-vat te vullen met iets groens.










Eerst lekker tot na de kerst genieten van dit lieflijke boompje
 in de stoere pot, ik vind het een mooi en sober geheel.









De grotere kerstboom staat inmiddels ook al, verder blijft het rustig en sober.

Heb een paar potten gevuld met mos en bollen en een simpele
groene krans naast de voordeur gehangen.

Voor mij is dan de kerstsfeer compleet.








 Ik wens jullie allemaal een fijn weekend , geniet van het prachtige winterweer !

Hartelijke groet van Gea