19 jan. 2013

ONDER DE SPIEGEL



Het is alweer een paar weken geleden dat ik de post over de paspoppen plaatste.

Er is niet altijd zoveel meer te fotograferen, grote veranderingen, zoals
schuiven met meubels, hebben we hier de ruimte niet voor .

Ook staan veel accessoires steeds langer op dezelfde
 plek, gewoon omdat het mooie items zijn.

Maar onder de spiegel heb ik toch iets anders gezet.









Hier (klik) stond de grijze gietijzeren vaas er nog en een bijpassend
 schaaltje met mos, ik had echter zin aan een beetje meer zwart .

Dus ging het dienblad van tafel af en werd op z'n kant
achter een paar metalen potjes gezet.










De kaart op het bord kreeg ik ooit van Karin bij een aankoop 
uit haar mooie winkel  ' De Tuinkamer '










Op dit moment is Karin ziek, op haar eigen blog (klik)
vertelt ze daar wat over.










' Lieve Karin, wij leven heel erg met jou, Klaas en de meiden mee .
Alle sterkte alvast voor maandag, ik kom snel weer 
even bij je langs in het ziekenhuis. '











Allemaal een fijne dag verder !

Hartelijke groet van


Gea