27 jan. 2013

LAATSTE SNEEUW EN LEUK NIEUWS



Op de valreep nog plaatjes van de sneeuw in onze achtertuin .

Het gaat om de laatste resten, de dooi heeft ingezet en ik
moet zeggen, het gaat snel op deze manier.

Ik heb nu dan ook best zin aan meer kleur en vaker zon.

Ben geen 'zomer-met-hoge-temperaturen-mens'
maar ik kijk wel uit naar het voorjaar.


















Hieronder een plaatje van het tijdschrift Jeanne d'Arc Living,
 daar staat ons interieur deze keer in.

Dit bedoelde ik met leuk nieuws ...   :-)


Ik kreeg van Bonnie (klik) de foto's per mail toegestuurd.


Ze staat er zelf ook in en gezien de foto's van haar blog Bonjade 
zal die reportage vast ook heel geslaagd zijn .

Bonnie komt binnenkort het tijdschrift bij me brengen.

We hebben elkaar vaker ontmoet en ik kan rustig zeggen dat ze net
 zo leuk is als haar prachtige blog doet vermoeden.











 Voor nu wens ik jullie nog een fijne zondag verder !

Hartelijke groet van Gea