3 feb. 2013

DE TV-KAST



In een blogpost van Eeuwige Liefde (klik) vroeg Lenie waar je de
 tv laat, ik vond het een leuk idee, vandaar deze post.


Ik wilde graag een stoere TV-kast met vakken, zag het al helemaal
 voor me, Erwin mag het dan verder uitzoeken en maken.

Het verstoppen van de tv, radio, dvd speler vind hij geen optie.

En ik moet eerlijk bekennen dat ik de combinatie van
het stoere met het modern vormgegeven 
apparatuur helemaal niet zo erg 
vind op deze manier.








In het metalen kistje zitten de afstandsbedieningen, 
een paar mooie cd's en de tv-gids .

In de grote kist rechts zitten al onze muziek dvd's, zo
heeft al dat brocante toch ook een functie .









In het vak links onder de tv staat een oude zinken krat, niet echt 
functioneel want hij staat op de kop maar dat vind ik mooier ..







Om de hoek staat het metalen laden-kastje met daarnaast een mooie
oude houten laarzenmal met metalen voet, lekker stoer ...









Doorkijkje naar de open trap met daaronder de grijze servieskast.

Op het metalen kastje staat een oude Franse metalen postbak,
met allerlei  'rommeltjes' voor dagelijks gebruik.

Opladers, haarelastiekjes, gevonden oorbellen,
  wel weer functioneel dus ;-)










Hieronder een glimp van onze nieuwe salontafel, de oude pallet-
wagen met aan één kant wielen, is inmiddels verkocht.

Deze is royaler van formaat en dat vinden we toch wel prettiger .

We hebben er, net als in de eettafel, een eiken blad in laten maken,
die gaan we nog verder afwerken met grijze olie.









Volgende keer  de foto's van onze reportage in het JDL-magazine.

Voor nu een hele fijne zondag gewenst !

Hartelijke groet van Gea