Pagina's

7 april 2013

MEER ZWART



Diegenen die mijn blog al langer volgen en de fase van grijs naar
wit hebben gevolgd, zal het niet ontgaan dat op de
 achtergrond nu een zwart kastje staat.

En dat zit zo .....









Ik was donderdag in het ziekenhuis op bezoek bij Karin, 
de eigenaresse van mijn favoriete winkel


Haar man zorgt momenteel voor nieuwe aanvoer in hun winkel en vertelde  
een partij oude Franse waterkruiken op de kop te hebben getikt.

Erg mooi en stoer vond ik ze direct en afgelopen zaterdag 
kwam ik er aan toe om daar met Erwin heen te rijden.

Erwin stond buiten te kijken en tijdens mijn zoektocht
 binnen naar DE kruik zag ik haar ...  DE kast !










Ik zag dit stoer en zwart exemplaar gelijk al onder de trap staan maar daar 
kwamen we helemaal niet voor, dus hoe breng ik dat bij DE man.

Nu heb ik veel overredingskracht maar dat was in dit geval helemaal
niet nodig want Erwin vond deze stoere kast ook erg mooi.









En zo komt het dat de vitrine-kast, nog niet zo lang geleden van grijs 
naar wit geverfd, plaats maakte voor dit stoerder exemplaar.











Toen zei Erwin dat de hoge smalle kast aan de andere kant waarschijnlijk
ook wel mooi zou zijn in het zwart en terwijl ik gisteravond met 
collega's bij Tineke Schouten was, heeft hij de kast geverfd.










Zo heel onverwachts dus een heel andere sfeer in de kamer en 
dat alleen door het zoeken naar een oude waterkruik ;-)








Ik wens jullie een fijne zondag verder !

Groetjes Gea