Pagina's

27 mei 2013

LEER IN HET INTERIEUR



..... en dan heb ik het niet over leren banken maar over accessoires van leer.


We hebben namelijk weer een prachtige ventilator gevonden.
Het is de derde, de ander twee zijn na een een tijdje in 
huis te hebben gestaan, toch weer verkocht.










Deze is anders, de ventilatorbladen zijn namelijk van leer.
En dan ook nog in een prachtig bruin verweerde tint.

In combinatie met het lichte grijs vind ik het 
echt een geweldig mooi item.













Boven het industrieel kastje van metaal hangt de letter G 
met daarnaast twee oude bokshandschoenen . 

Foto's makend van de ventilator realiseerde ik mij ineens dat die ook van
 leer zijn en met de bruine kleur super mooi passen bij de ventilator.











Ik wens jullie een goed begin van deze nieuwe week en laten
we hopen dat het eindelijk eens echt voorjaarsweer wordt.


 Hartelijke groet Gea