Pagina's

22 juni 2013

NIEUWE AANKOPEN



 Graag wil ik jullie drie nieuwe aankopen van de afgelopen weken laten zien.

Als eerste de mooi verweerde stoffen pruikenkop, deze kocht ik bij
' De Tuinkamer ' en ik blijf het zeggen maar dit is toch wel mijn
 favoriet adresje hier in het Noorden hoor.

 Heerlijk om daar te snuisteren.








Op de foto hieronder is de tinnen lauwerkrans om de hals 
van de paspop naar het pruikenkoppie verhuisd.









Samen met de oude 'Jeu de Boules' ballen in een leren
 houder vormt het een mooi geheel vind ik.


Deze Jeu de Boules ballen vond Erwin op marktplaats 
en hij vond ze wel stoer voor bij ons.











Onder de kast onze derde aankoop van een markt waar we
een paar weken geleden al heel vroeg liepen.










Het is een oude timmermanskist met stoffen handvat en stoer beslag.
 Ik zocht er niet echt specifiek naar maar hij past zo mooi in het vak
 onder deze kast, soms loop je zomaar tegen zoiets aan :-)








De kist rechts in het grote vak hebben we al een hele tijd,
de oude timmermanskist past er heel goed bij.










Ik ben weer helemaal blij met deze hoek van onze kamer.





 


De volgende keer laat ik zien waar de hoge stolp die naast 
deze paspop stond, is terecht gekomen.


Ook volgen er vast nog meer foto's van dit hoekje want ik kreeg 
nog iets heel stoers van mijn schoonvader en dat staat
ook erg leuk in plaats van de Jeu de Boules ballen.

Ach, zo blijven we bezig hé ...

 
Fijn weekend verder !

Gea