Pagina's

8 augustus 2013

KLEINE VERZAMELING







Op een oud regaal boven de bank heb ik naast een dadeltak 
een kleine verzameling batik-stempels liggen.

Heel langzaam wordt de verzameling uitgebreid, ik begon met
drie, die kocht ik tegelijk. Later kreeg ik er eentje van een
vriendin voor mijn verjaardag en vorige week 
vond ik er weer één bij op een markt.

Ik was niet op zoek maar zag het voor een zacht prijsje 
liggen en op die manier is het wel erg leuk om
 de verzameling uit te breiden.


















Ik dacht dat het bloggen in de vakantie op een
 heel laag pitje zou komen te staan.

 Maar ik vind het juist heerlijk om s'ochtends als de rest 
nog slaapt, in alle rust te fotograferen en dan toch
 ook maar op mijn blog te plaatsen.

De laatste tijd had ik het best druk op mijn werk en was
daarnaast de zin om te bloggen ook een beetje weg.

We doen het lekker rustig aan deze vakantie, af en toe
een dagje weg, met mooi weer buiten wat klussen
en is het iets minder weer vind ik het ook best 
lekker om wat in het huis op te ruimen.

Jullie ook allemaal een fijne week gewenst !

Hartelijke groet Gea






10 opmerkingen:

Paintings by Louise zei

De stempels vind ik bijzonder en heel mooi.

Heerlijk, in de ochtend bezig zijn als iedereen nog slaapt, dat gebeurd hier bijna elke dag en daar geniet ik elke keer weer van.

Een hele fijne week en lieve groet,

Loes

It's me zei

Mooi Mea.....ik heb een vrij grote gekocht in de vakantie.....staat achter de keukenkraan zo stoer.....alleen moet ik hem nog even behandelen...volgens mij heeft ie houtworm.....raar he ???...komt goed hoor!!..heb je met oud he ???....fijne dag !! liefs Ria...x !

Henny van der Wal zei

Die stempels zijn erg mooi, leuk om ze zo te verzamelen.
Geniet van je vakantie!
Lieve groet,
Henny

Els zei

Juis als je er niet naar op zoek bent, is het geweldig om weer een item te vinden om de verzameling uit te breiden!
Ze staan ontzettend mooi op je regaal!!

Fijn weekend
Liefs Els

detuinkamer zei

Hoi Gea,
Zo besteden wij onze vakantie op dit moment ook al is het nu noodgedwongen maar het bevalt me prima....begint hier bijna te netjes te worden.

liefs karin

Home and Lifestyle zei

Het blijft leuk om iets te verzamelen en dan ergens onverwacht tegen aan te lopen. Mooie stempels hoor, ze passen prachtig in je interieur.

Tijdens de vakantie heb ik het bloggen wel gemist hoor, al heb ik hier en daar wel een reactie achter gelaten...dat zit toch in je systeem hè ;-). Maar het was ook wel lekker om dat alleen even te doen wanneer ik tijd en zin had, want dat was na een hele dag sjouwen in de hitte niet altijd het geval.

Ik hoop dat je vakantie nog een tijdje duurt...jij blij, wij blij ;-).

Lieve groet, Ingrid

Colin zei

Jouw vakantie mag best nog even duren hoor :)

Alie zei

Mooie combinatie zo bij elkaar. Ik heb een paar weken niet geblogd, had er geen zin in met dat heerlijke weer. Wel gezellig om weer even bij te lezen trouwens.

inge van der sanden zei

Dat is het leuke van verzamelen, onverwachts er tegen aan lopen.
Ik vind het een mooie aparte verzameling, dit zie je niet vaak, en het past onwijs goed in je interieur.

Groetjes,
Inge, my choice

Mirjam zei

Hoi Gea,
Leuk is dat hè, van die kleine verzamelingetjes door je huis heen. Hier een paar heel oude toneelkijkertjes bij elkaar en ook een hoekje met wat oude snuff-boxjes... Ben er gek op...
Gelijk heb je dat je het lekker rustig aan doet. Vakantie is om te rusten...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam