Pagina's

12 augustus 2013

OUDE PASPOP-HAND
























Ik vond gisteren nog twee oude paspop handen, meestal missen
er wel één of meer vingers maar de twee waar ik m,n oog
op liet vallen niet, die waren compleet.

Het mag verweerd zijn maar met alle vingers
eraan vind ik ze het mooiste.


op mijn verkoop-blog  (klik)


Wij rommelen lekker aan in onze vakantie, we hebben
nog twee weken en met iets minder mooi weer
vandaag en morgen doe ik even wat in huis.

Fijne dag allemaal !

Gea



12 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een gelukje dat zij, het is duidelijke een vrouwenhand, al haar vingers nog heeft... Staat heel mooi bij je hoekje zo...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Ze heeft haar vingers ook zo mooi 'gedrapeerd', heel stijlvol. Het lijkt wel of ze onze aandacht wil vestigen op de mooie stolp. ( Maar er komen ook beelden bij me op van "Thing" van "The Adams Family".Hihi).
In een van je vorige posten liet je ons ook zo'n mooie batikstempels zien, prachtig. Zoek er ook al een tijdje naar, maar óf te klein óf té prijzig. Geniet ik maar even van die van jou!
Liefs, Peetje

Els zei

Wat een aparte vondst Gea. Ik vind 'm heel mooi liggen bij de paspopbuste!

Geniet nog van je vrije weken!
Liefs Els

Jolanda zei

Hello,

Super leuke sfeer!!

Fijne week live bloggroet,

Jolanda

Home and Lifestyle zei

De hand past heel mooi in dit hoekje, een goede aankoop weer Gea. Ik wens je nog een paar heerlijke weken, ik ben vandaag weer aan de slag gegaan. Het was even wennen, maar na een paar uur is het net of je niet weggeweest bent ;-).

Lieve groet, Ingrid

De liefste zei

Wat leuk die hand. En het staat goed bij de oude paspop.
Fijne dag nog.
Liefs,
Mirjam

Millas hem zei

The hand is sooo cool! Little bit scary, but cool!=))

Have a nice evening!

Hugs Camilla

Saskia zei

Heel mooi, goed gestyled en mooie foto,s. Mooi verhaal.

Groetjes Saskia

Zaanse Zolder zei

Ik vind handen die niet aan een lijf vastzitten altijd een beetje eng hahaha!

Pure & White zei

ha Gea,

heb weer even lekker bij je bijgelegen en gekeken..
Je maakt altijd prachtige foto's!
Goeie vondst, zo'n hand..
Ik zou er uit mezelf niet zoveel mee kunnen, maar nu ik hem bij jou zie liggen zie ik direct de hoge decoratieve waarde!

Lieve groet!

Dineke

Liset zei

Super origineel en prachtige sfeer foto's!

Le Style zei

Wat een super originele leuke vondst ! Mooie foto's & styling!! Geniet nog van je vakantie!!

Liefs,
Yet