Pagina's

14 september 2013

NAAST DE BANK


 Links en rechts naast de bank staan al een hele poos twee oude zinken kannen.

Ik heb er al wel gipskruid in gehad en ook wel eucalyptustakken
maar het mooiste voor hier vind ik toch wel de 
sober aandoende dadeltakken.

Beide staan op witte tafeltjes met daarop Jielde-lampen.
De lampen zijn al door velen bewonderd
en  gaan nooit meer weg.








Aan de ene kant staat bij het tafeltje een oud luik in een mooie houtkleur .
Op het andere tafeltje kwam het stalraam die ik te koop heb.
Deze heb ik dus eerst voor mijzelf gereserveerd;-)

 










 Omdat de tweede pruikenkop bij de zinken kan en het stalraam kwam 
te staan, moest ik weer iets anders vinden voor op het eiken blok.

Om in dezelfde tinten te blijven, zette ik een gietijzeren 
vaas met wat hoorns op het blok.











 Het is hier wat regenachtig maar dat vind ik niet erg, zo kan ik lekker binnen 
wat rommelen en vanmiddag kijken bij mijn favoriete winkel:



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend !
Hartelijke groet van Gea