Pagina's

30 september 2013

OP DE VENSTERBANK



Laatst verkocht ik het oude verweerde bankje dat 
op de vensterbank in de kamer stond.

Velen vonden het jammer en belangstelling om
het bankje te kopen was er genoeg.

En een aantal vroegen zich al af wat er dan eigenlijk
 voor in de plaats zou komen.

Daarom zal ik dat even laten zien hier ....

Het is een voetenbankje uit de kerk, ik zag deze staan
op marktplaats en was direct verkocht.

Hij is lang dus vult mooi de vensterbank op.
 Staat lekker rustig met alleen
een dadeltak erop.























Verder was ik erg druk de afgelopen weken, druk met de 
voorbereidingen van een surprise-party voor Erwin.

Ik werd afgelopen zaterdag 45 jaar maar Erwin
 werd de dag erna maar liefst 50 !

Om dat te vieren had ik samen met onze 
meiden een feest georganiseerd.


 Tot op de laatste seconde dacht hij dat we zaterdagavond met
 ons vieren uit eten gingen en de dag erna thuis een BBQ.

De verrassing was dan ook groot toen aan tafel de blinddoek af 
ging en hij allemaal vrienden, familie en collega,s zag.

Onvergetelijk dat gezicht en zijn reactie  :-))))

We hebben veel gelachen, gedanst, met elkaar een lied 
gezongen en mijn zwager heeft verkleed als sexy
 vrouw een lapdance gedaan om 24.00u.

Hilarisch gewoon !



Nu over tot de orde van de dag en dat betekent in ons geval mijn 
schoonouders verhuizen want die kregen de sleutel 
van een aanleunwoning vrijdag de 27e.

Dus ook daar waren we tussendoor "nog even"
 bezig geweest het afgelopen weekend.

Ik hoop dat jullie ook een mooi weekend hadden en
 wens jullie in elk geval een mooie week toe .

Hartelijke groet van Gea