Pagina's

19 september 2013

OUDE BAKVORMEN


Onder de trap staat alweer een tijdje deze oude zwarte kast.

Op het klein maar stoere krukje staan drie op 
elkaar gestapelde zwarte bakvormen.

Ik hou ervan om dingen en vormen terug te laten komen.
Dus plukte ik uit eigen voorraad de stenen bakvorm
die ik laatst op een markt kocht.

Deze kwam op de broodplank op de kast te liggen.
Zo vind ik het een mooi en rustig geheel.

Bakvormen, zoals het bruin verweerde stenen exemplaar
 of van matzwart en verweerd grijs metaal hebben
 sowieso een grote aantrekkingskracht op mij.

Op de een of andere manier stralen ze voor 
mij altijd een stoer brocante sfeer uit .































Ik wens jullie een fijne dag !

 Gea

24 opmerkingen:

basiclabelsweden zei

Ik moet eerlijk bekennen, grijs past bij jouw :)
Fijne dag, Kram/Marion

Anneke zei

Ik vind het grijs ook mooier. Die bakvormen zijn ook plaatjes staat zo mooi op die geweldige kast van je.
Liefs Anneke

De Witte Lanteern zei

Ik vond het meteen weer vertrouwd. Heeft toch meer jouw stijl.
Je foto's zijn weer prachtig (komen ook beter uit tegen dat grijze).
Heerlijke woonstijl!
Liefs, Peetje

Miranda zei

Weer helemaal jouw stijl!

Fijne dag.

inge van der sanden zei

Ik ben zo gewend aan je mooie sobere kleuren, dat het me niet direct opviel.
Maar inderdaad dit is meer Gea Stijl.
Je banner is ook mooi, die kleine fototjes...dat krijg ik niet voor elkaar.
je hebt weer een leuk hoekje gemaakt.

Fijne Dag,
Inge, my choice

Bonjade zei

Oh wat ga je snel.....;)
Moet even wat posten bijlezen hoor.
Maarre...ja....grijs......ik zei het al: jij bent Grijs! En dan in de positieve zin! Dusse....je.....
helemaal goed!
Enne...je bakvormen.....gaaf!
Wat anders bij jou? ;)

Fijne dag

Liefs

It's me zei

Soms is iets gewoon goed zeg maar....ik verander ook niks aan mijn blog hoor !...durf het niet.....snap er niks van......en vind het mooi zoals ie is .....en dat is ook bij jou blog hij is toch goed zo !!....verander je huis maar lekker steeds...hihihi.....fijne dag !!...liefs Ria...x !

lia zei

Moet zeggen dat je foto's ook mooier overkomen met de grijze achtergrond.
En die transparante achtergrond, is dat voor iedereen te maken. Want als ik verander zoek ik altijd wel net zo lang tot ik de goed kleur heb gevonden, maar het is een heel gezoek.

Fijne dag ;-)

Ger zei

Helemaal mooi hoor,je grijze achtergrond en je sfeerhoekje,voor dit moment.....
.....jou een beetje kennende zal het heus wel weer eens veranderen,maar het blijft wel altijd in dezelfde sfeer stijl en tinten zonder grote uitschieters.Geheel jou eigen Gea-stijl.

Ben ook verzot op bakvormen van aardewerk,metaal en emaille,ze moeten wel oud zijn,zichtbaar de uitstraling van gebruikt gebruiksvoorwerp hebben,geen namaak van oud wat poosje buiten gestaan heeft om versneld verouderings proces te ondergaan etc.

Lieve groet,
Ger





Miranda zei

Hallo Gea,

Wat leuk dat je informeert naar de fair! Het was een gezellige en geslaagde dag, met veel bezoekers en een goede verkoop... medeblogsters hebben zich niet gemeld...

Inmiddels schijnt hier lekker het zonnetje, geniet ervan.

Fijne dag!

Home and Lifestyle zei

Dit zijn inderdaad prachtige bakvormen, in een donkere kleur vind ik ze zelf ook het mooist. Ik ben ook wel benieuwd hoe je man een transparante achtergrond heeft gemaakt, bij mij komt het namelijk links en rechts wat kleur betreft niet helemaal uit en daar zou transparant de oplossing voor kunnen zijn. Misschien dat hij een gastpost kan schrijven ;-)! En hoewel ik je vorige banner ook mooi vond, vind ik deze toch beter bij je passen.

Alvast een fijn weekend, Gea! Lieve groet, Ingrid

Indruk zei

Mooi je banner en de grijze achtergrond, past goed bij je stijl. De bakvormen passen helemaal in jou interieur. Pascale X

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Sober en stoer, ingrediënten voor een prachtige decoratie.

Je header is heel mooi geworden!

Een fijne avond en lieve groet,

Loes

Gerry zei

Je bent weer helemaal thuis in je eigen stijl en kleur, Gea.
Ik vind deze banner mooier.
En je hebt prachtige bakvormen, ze geven veel sfeer.

Lieve groet,
Gerry

Marjonel M zei

Heel mooi je banner, en je hebt een mooie verzameling bakvormen.

Fijne avond, Marjonel

Franse Lelie zei

Mooi allemaal, je bakvormen, foto's en je banner. Ik ben ook benieuwd hoe je man m transparant heeft gekregen. Lieve groet

Athomebymy zei

Wat een mooie kast , gezellig hoekje zo ,, en je banner ook héél erg mooi !

Liefs Petra

Corine(THUIS) zei

Haha ja prachtige banner! En zo'n gastpost met stap voor stap beschrijving is een goed idee ;-)
Alleen hebben de meesten van ons geen mac, dus laat 'm daar dan wel rekening mee houden..
Alvast bedankt Erwin ;-)))

Els zei

Ik ben verliefd op je kast!! Die stoere bakvormen maken 'm extra stoer!
Mooie banner is het geworden en leuk dat je weer naar grijs overgegaan bent! Staat goed...

Fijne avond
X Els

Mirjam zei

Hoi Gea,
Prachtige bakvormen heb je toch verzameld en ze komen in jouw huis altijd super mooi tot zijn recht.
Je banner vind ik ook heel mooi, knap gedaan hoor door je man...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

het Moonhuis Monica zei

Hartstikke mooi je banner, dit past idd veel beter bij jou!!

Liefs Monica

Colin zei

Een transparante banner in Photoshop want dat is het eerste wat in me om komt :)

Je bakvormen zijn prachtig, zou echt iets voor de huisbakker zijn!

Le Style zei

Een sfeervol hoekje, ben weg van je stoere kast!
Mooi deze banner & ja het grijs past zo bij jou .....

Fijn weekend!

Liefs,
Yet

årstidens bästa zei

Omg...i just love your blog!

Love
Linda