Pagina's

29 oktober 2013

FRANSE LANTAARN EN ORNAMENT


Het voordeel van zelf wat spulletjes in voorraad hebben, is
 dat je met regelmaat een hoekje kunt stylen.

Op dit kastje heb ik deze keer een bakplaat tegen de wand 
gezet met daarvoor een Frans metalen ornament.

Het ornament met de blaadjes heeft een zacht bruine tint ,
tegen het zwart van de bakplaat een subtiele decoratie.

Omdat de kleur van de leren band er zo goed bij past, legde
ik die voor de foto in de zwarte ronde bakvorm.












Ook had ik laatst nog een oude Franse lantaarn gekocht op de markt.
Met die mooi verweerde kleuren goed passend bij het ornament.












 Maar ook zonder ornament vind ik het al een mooi geheel.
Het is een heel sober kleurenpalet en daar hou ik van.









Ik wens jullie ook een hele sfeervolle week verder !

Hartelijke groet Gea