Pagina's

20 oktober 2013

HERFST-SFEER


Voor mij is de herfst altijd een periode dat ik me meer naar binnen richt.
In oktober altijd wat moe en zoekende naar rust en balans in mezelf.
 Maar ook in huis een stukje rust en warmte willen creëren.

 Alles eens lekker schoonmaken, opruimen en andere hoekjes 
maken, tot nu toe is daar nog niet veel van gekomen.

Maar vanochtend, terwijl iedereen hier nog sliep, heb ik
 wat gerommeld in huis en andere hoekjes gemaakt.

Daarbij de rode besjes gebruikt , deze geven toch gelijk
die warme en wat herfstige sfeer in huis 





























Ik vind de verweerde bakvormen ook goed bij de herfstsfeer passen.
Ze staan op mijn verkoop-blog en natuurlijk hou ik wat voor 
mezelf maar er is van alles nog een aantal te koop.



Voor nu wens ik jullie een fijne zondag verder !
Hartelijke groet van Gea







27 opmerkingen:

Eva de Kam zei

Het ziet er prachtig uit, lekker stoer!
Eva

Home and Lifestyle zei

De rode besjes vind ik voor nu ook erg mooi, hier verhogen ze de herfstsfeer in de keuken. Mooie foto's Gea.

Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Mooi Gea.....fijne zondag hoor...liefs van mij...x !

Ús hûs ús thús zei

Prachtige al die verweerde materialen bij elkaar! Een echt G-style sfeerhoekje!
Fijne zondag. Groetjes van Aleta

lia zei

Ik hou van de herfst, en rust in huis heb ik altijd al, want daar voel ik me altijd het lekkerst bij.
Lekker om even alleen in huis bezig te zijn.
fijne dag
Liefs lia

Nancy B. zei

Heerlijk om even lekker alleen in huis te rommelen terwijl de rest nog lekker slaapt. Je hebt weer mooie hoekjes gemaakt en er prachtige foto's van gemaakt. De rode besjes zijn erg decoratief. Fijne zondag. Groetjes, Nancy

natuurlijk groen en doen zei

En dan nu zo'n lekker herfstzonnetje wat naar binnen schijnt ,dat is helemaal genieten.

groeten Bep

Gerry zei

Wat een heerlijke sfeerfoto's heb je weer gemaakt!
Lekker even zo dat rommelen!
Een mooie zondag verder!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Gea,
Je hebt voor een heerlijk rustig herfstsfeertje gezorgd, toch helemaal in jouw eigen stijl... Ik vind het heel mooi...
Fijne middag verder nog,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Dat rommelen doe ik ook het liefst als er niemand om me heen loopt..
Je hebt weer een fijne sfeer neergezet!
Ik neem trouwens aan dat ze nu wel wakker zijn, zo langzamerhand ;-)

Marjonel M zei

Ik hou ook van de herfst.. heerlijk om in je ééntje te rommelen in je huis..Mooie foto`s heb je gemaakt.

Groetjes, Marjonel

Housebythewaterhole Kathy zei

ja vind ik ook fijn de herfst, zeker na zo een lange
zomer , veel buiten geweest ....en nu lekker binnen,
nieuwe dingen, kaarsjes, op zoek in kasten en bergruimten naar verborgen schatten ,gezellig op de bank voor tv...
ik ben je alvast gaan volgen... zoveel mooie dingen op je blog, wil ik niet missen .. haha...amai 1033 volgers...
lieve groeten en fijne week
kathy
housebythewaterhole

Hann¥ zei

Prachtige herfstsfeer in je huis Gea....
Hier ook rode besjes in een pot...
Je verweerde bakvormen staan er inderdaad prachtig bij...
Ik vind jouw hele inrichting prachtig...

Fijne week Gea....

Lieve groet, Hanny

De Witte Lanteern zei

Zo subtiel, maar o zo mooi, je herfstaccenten! Jij laat elke keer weer zien dat er niet veel nodig is om de perfecte sfeer te creëren. Knap hoor!
Liefs, Peetje

Alie zei

Lekker sfeertje weer bij je hoor, hier staan ook al flink wat besjes.

inge van der sanden zei

Je hebt weer mooie foto's geplaatst Gea.
Ik ben helemaal weg van je bakvormen die je nu net niet verkoopt hihi...
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

House of Seasons zei

Hoi Gea, na een dagje kerstbomen opzetten zit ik even heerlijk op de bank bijtelezen, ik was lang niet in blogland.
En wat is het dan heerlijk om, als in een soort magazine, te bladeren en allemaal prachtige sfeerfoto's te zien!
Ik heb even van jouw blog zitten genieten! Heel inspirerend!
Liefs
Lia

Els zei

Geweldige foto's Gea!
Ik heb alle spulletjes gisteren ontvangen...hartelijk dank voor de snelle levering!! Leuk dat je me 3 bakvormpjes erbij hebt gedaan :-)
Echt ontzettend leuke stoere spullen zijn het. Ik ben er heel erg blij mee. Nu alleen nog een leuke plek ervoor zoeken!

Fijne nieuw week
X Els

La Maison zei

Heerlijk hè zo rommelen in huis, ik doe dat ook het liefst als ik alleen ben.
Mooie herfstige foto's.

Een fijne week
Hermine

Pauline zei

Heerlijke sfeer.
En oude bakblikken vind ik ook zo mooi.
Lieve groeten, Pauline

Anneke zei

hoi Gea
wat een prachtige sfeer meisje.
je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van lasize.blogspot.nl naar

http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

groetjes van An

Roelie Steinmann zei

Wat een mooie herfst sfeer in je foto's. Leuk met die bakvormen.

Fijne week, Roelie

Blomkje en Wenje zei

Heerlijk om weer wat nieuwe hoekjes te creeeren, ziet er weer mooi uit!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Huize Vizzini zei

Hoi, wat leuk dat je mijn blog volgt. Jou blog ziet er ook super uit. Ik volg jou nu ook. Liefs Patricia.

Franse Lelie zei

Mooi herfstsfeertje heb je gemaakt....lekker even rommelen in huis zonder pottekijkers. Heel herkenbaar:) lieve groet

Anita zei

In één woord prachtig!
enne veel herkenning wat de herfst betreft.
Ik probeer er nog niet te veel aan toe te geven.
Dan wordt die winter straks, met een nieuwe ingreep in het vooruitzicht, wel heel erg lang. Gelukkig hebben we nog steeds "mooi" weer: laten we het nog maar even zien te rekken ;-)
Groetjezz lfs mij

inro soor zei

tsja.....gewoon weer gaaf! hahaha
groetjes! Inge