Pagina's

13 oktober 2013

KLUSSEN ...



Erwin en ik hebben vorige week avonden geklust om het 
huis van mijn schoonouders bewoonbaar te krijgen.

We hebben samen vloeren gelegd, kasten van I.KEA in 
elkaar gezet en drie rolgordijnen op maat gemaakt.

We hebben het heel goed doorstaan ... ik kan zeggen dat 
ons huwelijk in elk geval stress bestendig is ;-))

Afgelopen vrijdag en gisteren de hele dag meubels en 
spullen overgebracht zodat ze er konden slapen.

Ik hoop dat ze het naar hun zin gaan krijgen.




Tussen de bedrijven door vond ik ook nog een paar leuke dingen.
Als eerste deze metalen kist met het getal 1900 erop.

In eerste instantie bestemd voor de verkoop maar
hij is zo mooi, ik hou hem eerst zelf.











Het kleine Franse tinnen pepervaatje staat wel op mijn verkoop-blog,
net als het mooie oude geldkistje waar het op staat.









Ook maakte ik foto's van dit hoekje waar ik een emaille
naambordje had neergezet.







Op de kast zette ik een geweitje neer, staat sfeervol vind ik.








Vanmiddag lekker gourmetten bij mijn zusje, haar dochter is jarig.
Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne dag verder !

Hartelijke groet Gea