Pagina's

26 oktober 2013

OUD BELLENTUIG


We hebben een aantal weken door onder andere de verhuizing
 van schoonouders geen tijd gehad om naar een markt te 
gaan maar vanochtend was het weer zo ver.

En met een paar mooie vondsten als resultaat.
Tenminste dat vinden wij ...

Erwin zag deze oude siertuigen voor paarden.
Van leer met metalen bellen erboven op.

Prachtig en stoer om in je huis te hebben!

Maar ik kon daar ter plekke niet kiezen welke ik
voor mezelf het mooiste vond dus nam ik
ze alledrie maar mee :-)

Twee ervan komen te koop maar ik ben nog even
aan het nadenken welke dat dan worden.

















Voor nu een heel fijn weekend verder !
Hartelijke groet Gea


15 opmerkingen:

Hann¥ zei

Jullie hebben weer prachtige items gekocht Gea....
Moeilijk is dat als je moet kiezen maar gelukkig kan je dat nu op je gemak doen ;-)

Fijn weekend!

Lieve groetjes,Hanny

Els zei

Mooie vondsten...speuren blijft leuk!!

ps de stoere letterbak heeft eindelijk een plekje gekregen. Foto's zie je binnenkort op mijn blog :-)

Fijn weekend
X Els

Nicole Rêveenblanc zei

Mooie vondsten Gea!
Veel plezier ermee!(tenminste met dat wat je zelf houd)
Fijn weekend nog!
Nicole

'Inga' zei

Echte oude bellentuigen...prachtig!

Fijn weekend!

Ús hûs ús thús zei

Wat leuk met die bellen erop! Verder heb je ook nog leuke aankopen gedaan.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

bijzonder-oud zei

wat een leuke dingen hebben jullie weer gevonden, die bellen zijn leuk! En ook die metalen kist met het jaartal er op die ik al in een eerdere post voorbij zag komen vind ik zo leuk! Geniet van je nieuwe aanwinsten!

Lieve groet,
Yolanda

Mirjam zei

Hallo Gea,
Wat goed dat jullie toch gegaan zijn want deze paardenstellen zijn prachtig. Lijkt me best moeilijk om te kiezen welke je zelf wilt houden...
Ik wens je een heerlijke zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Pauline zei

Toch zeker nog hele bijzondere aankopen gedaan. Zulke prachtige siertuigen kom je nauwelijks tegen, laat staan 3!
Liefs, Pauline

Marjon zei

Wauw ik vind ze super....ze passen weer heel mooi bij jouw stijl...fijne zondag en lieve groet Marjon

Nancy B. zei

Leuke items hebben jullie weer gescoord. Lijkt me ook wel gezellig om dat zo samen met manlief te doen. Er zijn nu toch ook wel binnenmarkten Gea? Of zijn die toch minder mooi?
Groetjes, Nancy

Miranda zei

Blijft leuk om rond te speuren naar mooie spullen en je bent nog weer goed geslaagd!

Alvast een fijne avond.

Mayflower zei

Ondanks het magere aanbod hebben jullie toch prachtige spullen op de kop weten te tikken lieve Gea. Prachtig die siertuigen.
Ik wens je alvast een fijne avond.
Lieve groet, Mea

It Is The way of life zei

Hoi Gea, wat leuk dat je reageerde op mijn blog en inderdaad ik blij met mijn pot .
Ik moet bekennen dat ik jou blog erg mooi vind je hebt een mooie inrichting van je huis .
Fijne week !
Liefs Ida

Annelies zei

Wat heb je toch weer mooie, stoere dingen in je huis staan! Heel leuk dat je veel op markten vindt! Naar welke markten gaan jullie zoal? Ik weet nooit waar ik heen moet;-)
Ja, leuk he dat ik oma word, ik verheug me er gigantisch op en hoop dan ook een dag in de week op te passen, lijkt me geweldig!
Hele fijne dag verder!
Lieve groet, Annelies

De liefste zei

O wauw, wat een gave vondsten! Vooral die 3 pronkstukken, super.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam