Pagina's

6 november 2013

LETTERKAST


Dit metalen laden-kastje hebben we al behoorlijk lang nu.

Al vaak is me gevraagd of ik deze wil verkopen 
maar dat gaat toch echt niet gebeuren.

Officieel is het een kralen-kast maar wij sparen er oude 
drukletters in, zowel van metaal als van hout .

Dus is het voor ons een letter-kast geworden.
De kast heeft 20 ondiepe laatjes maar daar 
passen de letters qua hoogte perfect in.

Vorige week vond ik via internet nog weer
zo'n 300 letters. In grootte verschillend 
maar vooral veel kleine soorten die
we nog niet hadden.

Ik kon er weer een laatje mee vullen zodat we
nu bijna vier laatjes vol hebben met letters.

Nog zestien te gaan dus !












Vandaag lekker een dagje vrij, ik heb m'n sportkleding aan,
ik wil het rennen weer gaan oppakken.

Door de verhuizing van schoonouders te weinig aan mezelf toe
 gekomen, ook het gezond eten is weer een aandachtspunt.

Hopelijk blijft het nog even droog, het is me gauw te warm 
als ik ren maar regen is nou ook weer niet lekker.

Ik wens jullie in elk geval ook een fijne dag 
en een goede week verder !

Hartelijke groet
Gea