Pagina's

3 november 2013

METALEN VAASJE


Ondanks dat de markt gisteren niet groot was, noemde ik
 in de vorige post al dat we wel leuke spullen vonden.

Ik kan alles zelf niet houden maar soms is het lastig om
 te bepalen wat dan weg moet en ik in elk geval 
eerst nog even wil houden ...

Waar heb ik het over ... het is een luxe-probleem,
dat besef ik natuurlijk ook wel ;-)


**********


Neem nou dit metalen 'vaasje' , dat is het van oorsprong niet 
maar wel een ontzettend leuk ding om ergens neer te zetten.

En: *alleen al heel decoratief met een enkel takje erin.
En:  *heel goed passend bij de rest van de spullen.
En: *je ziet zo,n bijzonder vaasje niet zo vaak.
En: *daarom hou ik hem toch eerst maar.
En: *dan kan het altijd nog weg.


( *overlegt ze met zichzelf )












Voor nu een fijne zondag verder !
Hartelijke groet Gea