Pagina's

7 december 2013

JINGLEBELLS



Ik zag op meerdere blogs de kerstsfeer voorbij komen maar zoals elk
jaar krijg ik pas na sinterklaas een beetje de kriebels.

Moet eerlijk bekennen dat de kerst me altijd wat 'overvalt '.

Voor mijn gevoel is de vakantie nog maar net achter de rug.
 (en dan te bedenken dat we op mijn werk de volgende 
maand alweer 2014 rond moeten hebben )

Maar goed .... zo gaat het nou eenmaal ...


Ook dit jaar weer een sobere kerstsfeer in ons huis.
Op een bakplaat een groene krans met een kaars
in het midden en deze keer drapeerde ik er
een smalle bellenband omheen.

JINGLEBELLS

Voor net dat beetje extra kerstsfeer
maar dan wel op mijn manier ;-)








Ook de paspop in deze hoek kreeg bellen om haar nek en deze
zullen ook na de kerst wel blijven want dit vind ik
het hele jaar gewoon mooi.

Verder kocht ik laatst een paar bellenbanden en ook
de vier bellen aan een rechte leren band zoals
 je op de foto linksonder ziet.

Ook deze verhogen voor mij de kerstsfeer.


De hoge stolp is even verdwenen hier, daarvoor in de plaats
kwam de stoere mal voor een mof en een heel oud
zinken flesje met etiket in precies de
juiste kleuren .









Vanmiddag wordt de kerstboom gehaald, oudste dochter is dit 
weekend thuis en vind een boom altijd geweldig.

Dan is voor mij de kerstsfeer compleet en gaan 
we gewoon lekker genieten van een rustige
maand met niet al te veel verplichtingen.


Voor nu een heel fijn weekend gewenst !
Hartelijke groet Gea






18 opmerkingen:

Home is where the heart is zei

Goedemorgen, wat een gave spullen heb je toch en ook hoe je ze op de foto zet *dikke duim*
2104? Of miss toch 2014 :))
Fijn weekend iig
lieve groet Brigitte

Anneke zei

Ja heel subtiel en zo mooi waarom lukt mij dat nou nooit. Mooie foto's en leuk idee de krans op dat mooie bakblik.
Een fijn weekend
Liefs Anneke

It Is The way of life zei

Dit zijn weer hele mooie sfeervolle momenten om naar te kijken wat doe je dat toch weer goed ,gewoon een krans maar die bellen die doen het hem zo gaaf !
Geniet van je rust en van je boom hihi !
Liefs Ida

Hann¥ zei

Geniet weer van jouw gave sfeertje :-)
Ziet er altijd zo stoer uit....
Vandaag is mijn dochter jarig dus onze boom komt pas maandag....en dan inderdaad genieten.....
Fijn weekend Gea.
Liefs,Hanny

Home and Lifestyle zei

Ik heb ook nog niet het idee dat we al in december zitten, voor mijn gevoel ben ik in oktober of zo blijven hangen ;-). Maar dit weekend gaat de boom ook opgetuigd worden, al hebben we hier zo dadelijk eerst nog een Sinterklaas
-lunch (het enige moment dat we de afgelopen dagen en dit weekend allemaal thuis zijn).

De bellen om de krans staan mooi, een leuk idee om het zo te doen.

Ik wens je een heel sfeervol weekend, Gea! Liefs, Ingrid

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Gea, het ziet er allemaal weer prachtig uit, vooral de bellen om de kerstkrans met kaars.

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Nancy B. zei

Wat heb je weer een heerlijk sfeertje neergezet. Ik vind het erg mooi, sober en sfeervol. De bellenband staat er perfect bij. Groetjes, Nancy

Gerry zei

Voor mij is Kerst nog heel ver weg. Ik heb er ook nog niet zoveel gevoel over.
Groene levende decoratie vind ik toch altijd het mooist!
Ik wens je een mooie tijd!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hallo Gea,
Ik vind vooral de bakplaat met het groen er op, en de bellenkrans er omheen, heel erg mooi... Wat staat dat sober en toch feestelijk...
Ik vind het super en weer helemaal Gea...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Miranda zei

Je hebt het weer prachtig gestyled! Hier staat de boom inmiddels in de kamer, nu de versiering nog...

Fijn weekend.

Colin zei

Nog 2,5 week en dan is het gewoon al kerstmis bedenk ik me net. Bij jou zijn zelfs de kerstversieringen helemaal in stijl, leuk Gea!

het Moonhuis Monica zei

Ik ben vandaag ook voorzichtig begonnen met de kerstsfeer aan te brengen hier in huis, heel sober, ik ben nog nooit zo snel klaar geweest.
Ik ben benieuwd hoe je boom gaat worden.
Fijne zondag!!

Liefs Monica

It's me zei

Mooi de bellen banden...had het er vandaag met Monica moonhuis nog over in de winkel...zoek er nog een vind nr 3 wel mooi maar heb liever een kortere.......kan ie korter gemaakt worden......???....fijn weekend liefs Ria...x !

lia zei

Ik ben ook heel voorzichtig bezig met de kerst. De eerste krans hangt aan de voordeur, en morgen nog een krans binnen. En dan volg wk zondag de boom. We hebben eerst nog een verjaardag.
Leuk die bellenband om de krans.

Fijn weekend
Liefs lia

Corine(THUIS) zei

Die rechte bellenrij is wel heel leuk! Je hebt de kerstsfeer à la Gea goed neergezet meid, geniet van de gezelligheid!

A place for my home zei

Mooi geheel zo! Niet teveel poespas maar toch een beetje kerst.

Liefs, Cynthia

Nienke zei

Hoi, wat een mooi sfeertje. Kijk graag op je blog. Groetjes Nienke (nienkesplace)

berta ... zei

Bedankt voor de tip. Ik heb mijn bellenband ook om een schaal gedaan. Mos en kaarsen erin, klaar !