Pagina's

23 december 2013

KERST-LANTAARN


In deze laatste kerst-post laat ik jullie deze stoere lantaarn zien.

Het is een oude seinlantaarn van de NS, dit staat 
ook aan beide zijkanten vermeld.




















Nog een paar dagen en dan is het alweer kerst.
Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen.

Een jaar waarin ik vaak terug dacht aan het jaar daarvoor
waarin mijn vader zo lang ziek was en is overleden.
Aan de ene kant zoveel zorgen en zo druk maar
met ook veel waardevolle momenten.


Dit jaar was in dat opzicht minder zorgelijk en daarom 
ook een groot feest toen Erwin 50 jaar werd.
Lekker genieten van de leuke dingen !


Aan het eind van het jaar nog druk door de verhuizing van 
schoonouders en het feit dat onze oudste dochter uit huis 
ging maar beide dingen hebben zeer goed uitgepakt.

Ieder heeft z,n plekje gevonden ... 



Ik hoop voor jullie allemaal dat je ook een fijn plekje hebt.
Misschien alleen of met mensen en dierbaren in
 de buurt maar in elk geval waar het
 veilig en vertrouwd voelt.


Fijne feestdagen !

Hartelijke groet Gea


21 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Gea...ik wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2014 toe.
Geniet van het samen zijn....
Ik heb genoten van je blog het afgelopen jaar...hoop dat we nog lang van je blog kunnen genieten.
Tot volgend jaar!

Groetjes,
Inge, my choice

Mirjam zei

Hallo Gea,
Wat een prachtige stoere lamp. En wat staat dat weer mooi bij jullie...
Het jaar is bijna om en inderdaad, wat is dat omgevlogen!
We maken ons bijna op voor een nieuw geweldig mooi jaar.
Ik wens je heel fijne feestdagen toe met je gezin en familie..
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Geniet van heerlijke dagen maar geniet vooral van het samenzijn......heel veel liefs van mij...!!..x !

Indruk zei

Wat een mooie stoere lantaarn, past ook perfect in jullie huis. Ik wens jou en je gezin ook sfeervolle en gezellige dagen toe en al het goeds voor 2014! Pascale X

Kom Achterom zei

Voor jou ook hele fijne feestsdagen met veel genieten van en met elkaar!
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Lieve Gea,

Wat is deze seinlantaarn een mooi item, wat materiaal betreft ook weer helemaal passend in jullie huis.

Fijn te lezen dat je bij het jaar 2013 een goed gevoel hebt, dat het een jaar is geweest zonder al te grote zorgen. Ik wens jullie toe dat ook het jaar 2014 zorgeloos mag verlopen. Geniet lekker tijdens de feestdagen van elkaar, door de vakantie is daar toch meestal wat meer tijd voor dan wanneer iedereen druk is met school, werk en sport.

Hele fijne feestdagen voor jullie allemaal! Liefs, Ingrid

Eva de Kam zei

Wat een mooie lantaarn staat prachtig bij je! Fijne feestdagen voor jou en je gezin! X Eva

musjesbrocanteplekje zei

Echt een schitterende en stoere lamp,ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

hanneke zei

Hoi Gea,

Ook ik wens je fijne feestdagen en alle goeds en gezondheid voor t nieuwe jaar.
Ik hoop dat je blijft bloggen want ik kijk heel graag bij je binnen!

Lieve groet van mij,
Hanneke

De Witte Lanteern zei

Hij is prachtig, je lantaarn. Mooi om deze aan het eind van dit jaar te laten zien. Symbolisch... Het jaar tuft langzaam uit ons zicht en het enige wat we dan nog zien is het licht van deze lantaarn....
Fijn om te lezen dat het voor jou in het algemeen een goed jaar is geweest. Heerlijk toch, na zo'n zwaar jaar eerder...
Geniet van al je dierbaren om je heen, de gezelligheid van kerstmis, gewoon het samen zijn. En een zeer liefdevol 2014 met nog vele mooie blogmomenten gewenst!
Zie je, ik zie het lichtje nog net...
Liefs, Peetje

het Moonhuis Monica zei

Die seinlantaarn past heel goed in jouw interieur, echt een gaaf ding.
Ik wens je fijne feestdagen toe met je familie en een heel voorspoedig 2014 met heel veel leuke momenten!!

Liefs Monica

Ús hûs ús thús zei

Weer heerlijke geniet plaatjes!
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen!
Groetjes van Aleta

Miss M zei

Ooooh, dat is wel een hele stoere lamp eg, en zeer geschikt juist nu met de Kerstdagen voor de deur. Maar natuurlijk ook de tijd daarna. Super!

Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen toe met veel liefde, gezelligheid en warmte, Gea!

Liefs, Marjolijn

Anita zei

Wow Gea wát stoer die lamp!
Fijn dat dit jaar voor jullie "rustig" is verlopen.
Wens jullie een hele sfeervolle kerst en alle goeds voor 2014
Dank je wel voor alle mooie gedeelde blogs. Ik heb er van genoten :-)
en vooral ook voor al je lieve, leuke en meelevende berichtjes.
Een warme kerstknuffel komtie XX Groetjezz lfs mij

Bizzy @ home zei

Ik heb even genoten van al je kerstposten. Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2014.
Lieve groet, Renny

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik wens je een goed nieuw jaar toe met veel geluk, liefde en vooral gezondheid!
Fijn dat je dit jaar ook weer positieve dingen hebt meegemaakt: dat moet je koesteren!
Fijne feestdagen!

Groet Trijnie

Colin zei

Wat een stoere lantaarn Gea, een lichtje om je bij te lichten naar een mooi 2014! Geniet van gezellige feestdagen met Erwin en de meiden.

It Is The way of life zei

Je laatste posten zijn er mooi de krans met hyacinten en nu deze met de lantaarn zo passend bij jou !
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !
Liefs Ida

Linda zei

Hoi Gea, je kersthuis is dit jaar ook weer prachtig. Ik had al even niet gereageerd door drukte hier, we zijn druk de boven verdieping aan het verbouwen. Maar had je posten wel ff vluchtig gelezen.

Ik wens je hele fijne en gezellige feestdagen toe en een mooie en gezond nieuwjaar.

Lekker genieten, groetjes Linda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Gea, ook voor jou en de mensen om je heen hele fijne feestdagen!

Lieve groet, Loes

Pauline zei

Ik wens jou samen met dierbaren hele fijne feestdagen. Samen genieten en terug kijken op wat het jaar 2013 voor jullie bracht.
Liefs en tot volgend jaar.
Pauline