Pagina's

8 december 2013

STOERE KERST


Met al die verweerde bellenbanden wordt het bij ons wel een 
stoere kerst dit jaar, zelfs Erwin vindt het nu heel leuk ...

In de opening van de grote hoedenrand-mal past precies een 
oude bakvorm en die vulde ik met bolletjes-mos.

Daaromheen een oude bellenband en op het mos eentje
met twee hele grote bellen, deze is echt super stoer 
en mag ik van Erwin ook niet weg doen.











De kerstboom staat sinds gistermiddag, die laat ik
 de volgende keer wel even zien.

Vandaag ben ik met beide meiden naar het bronnenbad
in Nieuwe Schans en heeft Erwin rust ;-)

Ik ben nog vier dagen vrij en ga lekker rustig aan doen.
Met deze donkere dagen voor kerst op tijd 
de kaarsjes aan en een beetje lezen.

Ik kom de dagen wel door....


Ik wens jullie ook een fijne nieuwe week toe !

Hartelijke groet van Gea





30 opmerkingen:

Els zei

Heerlijk om een middagje met je meiden te kunnen doorbrengen...
Die grote bellen zijn idd ontzettend stoer!!
Stoere kerst, ik ben fan :-)

Fijne week
X Els

Gerry zei

Die grote bellen op het mos zijn inderdaad stoer.
Leuk om een midddag in het bronnenbad met je dochters door te brengen.

Lieve groet,
Gerry

Bonjade zei

Oh die grote bellen!!!!
Bijzonder.
Enne...grappig manlief vind ze dus ook geweldig!

Nu kom maar op met de boom!
Zie hem bij iedereen verschijnen en ik.....tja......ik loop volgens mij dus achter.......

Fijne zondag

Liefs

Home and Lifestyle zei

Een stoere kerst past ook helemaal bij jullie, mooi zo met de bellen en het mos.

Ik hoopte vandaag de boom te zetten, maar dat wordt nog even wachten. Misschien dat het deze week gaat lukken.

Veel plezier vanmiddag en geniet lekker van je vrije dagen!

Liefs, Ingrid

Le Style zei

Super stoer!! Mooi die grote bellen! Heerlijk, geniet van je dagje met de meiden. Ben zo toe aan rust, lijkt me heerlijk even alleen bezig zijn met de kerststyling etc. Gaat niet lukken dit jaar. Zitten nog steeds midden in de verbouwing ;-) Geniet erg van styling werk wat rust brengt en de blogs en instagram met kerststyling ideetjes. De originele G Style kerststyling vind ik dit jaar weer superleuk!

Ontspannen dagen gewenst!

Liefs,
Yet

lia zei

Lekker stoer, en zo passend bij jou.
Geniet van je vrije dagen, en ben benieuwd naar je boom.
Hier duurt het nog een week.

Fijne zondag
Liefs lia

It's me zei

Mooi zo met het mos.....!!...fijne zondag hoor....kan niet wachten op mijn bellenband !!! blij blij...x !

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat ziet dat er stoer uit! Leuk idee om dat bij het mos te gebruiken: toch kerstig zo!
Geniet van deze tijd!

Fijne zondag
groet Trijnie

hemelswitwonenmetbrocante zei

Prachtige sobere decoratie! Ik hou ervan! Geniet van het rustige lezen, zou ik ook vaker moeten doen, vaak gun je je daar de tijd niet voor.
groetjes, Bertha

Landelijk at Home zei

Mooi gedaan zo met die mos. Wel erg leuk dat jullie samen zo dezelfde passie hebben en van dezelfde stoere sfeer houden.

Groetjes Wilianne

Marjon zei

Wauw Gea....ziet er geweldig uit...de zwart-grijze bellen met het groene mos super mooi...fijne zondag en lieve groet van Marjon

Anneke zei

Je begint al aardig de kerstsfeer te pakken te krijgen. Mooi met de bellen en dat mos die doen het altijd he? En dan morgen gezellig je boom. Heerlijk nog een paar dagen vrij he? Geniet er maar fijn van.
Liefs Anneke

Colin zei

Weer helemaal sfeer-Gea, benieuwd hoe jij je boom gaat versieren!

De Lorelei Brocante. zei

Heee lieve Gea !!!
Hier ben ik ook weer even,kijk wel vaak bij je hoor en bij meer mooie woonblogs maar reageer nog niet zoveel......
Had tijd nodig,tijd om te ontdekken,tijd voor mij weet je wel.... ikke tijd :-)
Een mens zit soms moeilijk in elkaar en dat gaat niet vanzelf ineens hupla weer over..
Ik geniet van je blog,je geweldige en rustgevende foto's !!!! Zo mooi weer !!!!!
Hoe gaat 't verder met jou meis ??? Ik hoop goed natuurlijk !!
Geniet van je mooie spullen en van je gezin...

Dikke kus van mij xxxxxxxxx


Dicky Marie

De Lorelei Brocante. zei

Hoi lieve Gea,

Nog even ikke hier :-) heel graag zou die mooie bellenband nr 2 van je willen kopen en de set van 5 klokken !!!
Maak je daar ook een leuke totaalprijs incl verzenden voor mij van ????? :-)

Weet je mijn mailadres nog ????
Komt ie..... 2butterflys@gmail.com.

Heel veel liefs van mij, ik hoor het nog wel he ??

Dicky Marie

inge van der sanden zei

Ik vind het een mooie sobere Kerstversiering, heel goed passend in jouw huis Gea.
Geniet van je vrije dagen.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

La Maison zei

Heel mooi die stoere bellen versiering.
In Nieuwe Schans ben ik een paar keer met mijn dochters geweest. Zo heerlijk en gezellig een nachtje in het hotel daar. we kwamen daar dan als herboren vandaan.
liefs
Hermine

Mirjam zei

Hoi Gea,
Ik vind het geweldig zoals jij steeds weer de juiste spullen weet te vinden om die speciale Gea-style in je huis vast te houden... Volgens mij heb je daar toch een bepaalde radar voor hoor...
Het staat weer helemaal geweldig!
Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijke nieuwe week,
geniet nog van je overige vrije dagen en rustig aan.....
Lieve groet,
Mirjam

natuurlijk groen en doen zei

Prachtige combinatie van dat zachte mos en die stoere bellen.
Geniet eran

groetjes Bep

Pauline zei

Wat leuk dat nu net die oude bakvorm daarin paste. De bellenbanden en zeker die met grote bellen zijn geweldig.
Ja, die moet je zelf houden!
Fijne week, daar ga jij wel van genieten lees ik.
Liefs, Pauline

Miss M zei

Haha, grappig dat jullie werkelijk álles gebruiken om te decoreren en wat zoal niet meer.
Het levert in ieder geval mooie plaatjes op, superstoer ook.
Ben benieuwd naar je kerstboom. Staat deze weer in jullie mooie dollytub? (Als je deze ooit van je hand wilt doen, weet je me te vinden ;-))

Liefs, Marjolijn

Alie zei

Je eigen kerstballen, dat vind ik nu eens origineel. Geniet van je vrije tijd!

het Moonhuis Monica zei

Echt heel mooi zo bij elkaar en heerlijk nog even genieten van je vrije dagen!!

Liefs Monica

Franse Lelie zei

Prachtige stoere kerstplaatjes. En heerlijk een paar vrije dagen, geniet ervan. Lieve groet

Ger zei

Heerlijke sfeer zet je hier weer neer met bellen en mos.

Hier in huis nog helemaal niks....maar een ding weet ik al wel....stoer zal het bij mij niet worden maar wel natuurlijk en sober dit jaar.

Lekker zo'n verwendagje,goed voor jou om tot rust te komen!!!

Liefs,Ger

It Is The way of life zei

Mooi en stoer dat is het zeker .
Lekker genieten hoor van je vrije dagen !
Liefs Ida

Nicole Rêveenblanc zei

Gezellig Gea dat je nu vrij hebt!
Leuk die stoere kerstversiering.
Fijne dagen nog!
Lieve groet,
Nicole

Hann¥ zei

Ik vind dit weer helemaal gaaf!
Stoer weer.....zo mooi he?!!
Nog bedankt voor de felicitaties voor mijn dochter.....
Hier nog geen boom ivm haar verjaardag.....miss zet ik hem morgen....
Geniet nog van je vrije dagen Gea....en heerlijk he lezen?
Hier ook elke dag even.....geen miskoop geweest mijn e-reader.....
Fijne avond...
Liefs,Hanny

Rozmeen zei

Het ziet er weer zo gaaf uit bij jullie!

Heerlijk he quality time met de girls.

Fijne avond.
Groetjes,
Rozmeen

De Witte Lanteern zei

Grappig hoe het mos alleen al voor een prachtige kerstsfeer zorgt. Meer heb je niet nodig, het staat super!
En die bellen...prachtig!
Geniet lekker van je vrije dagen!!
Liefs, Peetje