Pagina's

26 januari 2014

EERSTE SNEEUW


En eindelijk is dan toch de eerste sneeuw in ons land gevallen.
Niet dat ik daar nou met smart op zat te wachten maar
toch is een beetje sneeuw wel lekker om dat
echte wintergevoel te ervaren.









Verder spullen te koop uit de kamer van onze oudste dochter.

In november vorig jaar is ze in de stad gaan wonen.
Ze had hier al geen hele grote kamer maar daar 
nog kleiner, amper 8 vierkante meter.

Maar het bevalt super, een mooie buurt, leuke huisgenoten
en ook het zelfstandig zijn vindt ze heerlijk.

Nu deed zich de kans voor om daar in huis een andere 
kamer te huren en ze heeft besloten dat te doen.

Ze gaat naar een kamer van 19 vierkante meter met 
dubbele deuren naar een balkon.

Vanmiddag hebben we gekeken en wat een 
heerlijke lichte grote zolderkamer zeg !










Het mooie afgebladderde opstapje komt te koop en zo ook
het zware heiligenbeeld van gips en het verweerd 
luik waar nog een soort van kozijn omheen zit.


Heel hartelijke groet 
van Gea






28 opmerkingen:

Hann¥ zei

Hier enkelt regenbuien Gea....
Prachtige winterse foto's!
Wat fijn dat je dochter zo'n mooi eigen plekje krijgt.....
Succes met de verkoop :-)
Fijne avond...
Liefs,Hanny

Miss M zei

Beetje sneeuw???? Dit vind ik toch wel een echte pak hoor! Hier ligt dus he-le-maal niks joh! Nada, nothing, nix! (Vind het prima zo, maar ik snap dat dit ook wel heel gezellig is, met binnen de kaarsjes aan, hihi.)
Geweldig zeg, dat je dochter o'n heerlijke rouitme zolderkamer krijgt en ook nog eens met deuren naar de balkon! Ik zie het al helemaal voor me.
Foto's maken he!

Liefs, Marjolijn

Home and Lifestyle zei

Een witte laag over de wereld blijft een mooi gezicht, al kijk ik nog meer uit naar het voorjaar.

Gaaf dat je dochter nu een ruimere kamer heeft, dat wordt nog meer genieten. Mijn oudste dochter zou eerst ook doorschuiven in het huis, maar op het laatste moment riep een andere bewoonster dat zij toch eigenlijk ook wel graag wilde. En als de laatste binnenkomer heb je dan nog weinig rechten om daar tegen in te gaan ;-).

Misschien heb je mijn voorlaatste post gemist, in dat geval zou ik het leuk vinden als je de post toch nog even leest ;-).

Succes met de verhuizing! Liefs, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Lekker dat je oudste zich zo goed voelt en helemaal super dat ze door kan naar zo'n mooie kamer! En ja een beetje extra geld is altijd fijn als je op jezelf woont ;-)

Maison Welbi zei

Heel bijzonder, bij jullie sneeuw, hier geen vlok te bekennen. Het is altijd een mooi gezicht, maar de weg op vind ik dan altijd wat minder. Fijn dat je dochter een eigen en mooi plekje heeft gevonden.

Groetjes,
Reineke

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat heerlijk dat je dochter nu een kamer krijgt die ruim het dubbele in afmeting is dan haar oude kamer daar... Nu kan ze nog fijner gaan wonen. Ja, en weer een verhuizing voor de boeg. Ach jullie zijn inmiddels ervaringsdeskundigen...haha.. Succes ermee.
Ik wens je een heel fijne avond en een prachtige nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

O ja, en geen enkele sneeuwvlok gezien hier hoor... Alleen maar regen, regen en nog eens regen... Ik wil ook sneeuw...
Ik wens je een heel fijne avond en een prachtige nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

inge van der sanden zei

Hier geen sneeuw gezien, alleen maar regen.
Leuk voor je dochter, een grotere kamer.
Mijn dochter begon ook met een kamer van 9 vierkante meter, en zit nu op een kamer van 25 vierkante meter...als ze er eenmaal tussen zitten, komen ze makkelijker aan een andere kamer.
fijne week Gea.

Groetjes,
Inge, my choice

Anneke zei

Wel een mooi gezicht de sneeuw maar eerlijk gezegd ben ik blij dat we het hier met regen alleen hebben gedaan. Ik wens je nog een fijne avond.
Liefs Anneke

Marjon zei


Hallo Gea, wat een prachtige foto's ...wij hebben geen sneeuw in het zuiden alleen maar regen...een beetje had ik ook wel leuk gevonden.
Ik hoop dat jullie dochter het naar haar zin gaat krijgen....
lieve groet Marjon

THE BLACK BARN zei

WAT GAAF VOOR JE DOCHTER EEN GROTERE KAMER. DAT IS TOCH BETER DAN 8M2. FIJNE DAG, GEA,

MIRANDA

Miranda zei

Wat fijn dat je dochter zo'n mooie plek voor haarzelf krijgt!

Hier (helaas) geen sneeuw, alleen maar regen...

Fijne avond.

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Geen vlokjes hier maar wel weer heel veel druppels, benieuwd of we hier ook nog een wit wonderland gaan krijgen. Succes met de 'interne' verhuizing, want super zeg dat ze zoveel vierkante meter bij krijgt!

het Moonhuis Monica zei

Ik vind het mooi om te zien hoor die sneeuw, maar toch blij dat we dat hier niet hebben gehad.
Wat fijn voor je dochter, die andere kamer is zeker een flink stuk groter en dan ook nog een balkon, heerlijk hoor!!

Liefs Monica

Ús hûs ús thús zei

Heerlijke sneeuwplaatjes! Bij ons heeft het overdag steeds geregend maar nu sneeuwt het hier ook.
Leuk dat je dochter zo'n mooie nieuwe kamer krijgt. Veel succes met de "verhuizing".
Groetjes van Aleta

Gerry zei

Wat staat dat toch mooi, die ongerepte sneeuw.
Leuk dat je dochter een grotere kamer krijgt, een beetje ruimte is toch wel fijn, zeker als je er nog een paar jaar moet studeren.
Veel succes met de verhuizing!

Liefs, Gerry

It's me zei

Sneeuw !!!! ...ik hou er ook niet van maar wel mooi om te zien hoor...liefs van mij...x !

Ger zei

Er zijn de laatste dagen enorme verschillen wat het weer betreft in ons kikkerlandje,van 6 graden boven nul tot -6 bij jullie.
Wel mooi die sneeuw,achter glas dan hé in een warm en gezellig huis.
Je dochter heeft het getroffen met een grotere kamer....en met zo'n lieve pa en ma die weer een helpende hand uitsteken.

Die mooie spullen breng jij vast snel aan de man of vrouw,succes ermee!!

Liefs,Ger

lia zei

Fijn voor je dochter dat ze nu meer woonplezier krijgt.
Enne, die sneeuw... mag je van mij allemaal houden.
Mooi, maar nu hoeft het niet meer.

Fijne week
Liefs lia

De Witte Lanteern zei

Het geeft wel weer een aparte sfeer, die sneeuw. Leuk zo rond de kerst, maar nu hoeft het voor mij ook niet meer. Maar als ik moest kiezen tussen regen of dit, zou de sneeuw toch winnen. Voor één dag, hihi.
Leuk dat je dochter nu een ruimere kamer krijgt mét balkon, super! Zijn papa en mama ook weer lekker bezig, hihi. Maar met liefde, denk ik zo...
Liefs, Peetje

Eva de Kam zei

Hier in het zuiden van het land ligt er geen sneeuw.. Erg mooie foto's van een witte tuin! X Eva

fo miento zei

Fijn de sneeuw, geeft nu wel een echt winters gevoel. Maar eerlijk vind ik sneeuw niet zo leuk wanneer je dagelijks erop uit moet. Leuk voor je dochter, een grotere kamer en dan nog met een balkon, daar zal ze volop van kunnen genieten wanneer de lente begint.
Fijne week, grtjes Mien

Els zei

Hier in het zuiden helaas geen sneeuw :-(
Maar als ik heel eerlijk ben kijk ik toch wel langzaamaan uit naar het voorjaar!
Net na carnaval gaat onze achtertuin op de schop, heb er zin in!!
Wat geweldig leuk voor je dochter dat ze een grotere leuke kamer gevonden heeft. Succes met de verhuis en met inrichten!

Fijne middag
X Els

It Is The way of life zei

Fijn dat je dochter een andere kamer heeft gevonden ,en weer lekker inrichten dus !
Hier geen sneeuw gelukkig !
Liefs Ida

Blomkje en Wenje zei

Mooie sfeerfoto's! De meeste sneeuw is hier inmiddels al weer verdwenen...

Fijne dag

X Pietrik

Me And My Dog @ Home zei

Ook hier geen vlokje te bespeuren :-( heerlijk jouw foto's..
Wat fijn voor je dochter! Alvast veel verhuis-pret..

Fijne avond
Liefs Wendy

Anita zei

Wat een prachtige winterse plaatjes Gea!
Hier in twente niets hoor, alleen regen.
Wat heerlijk voor dochterlief om zo'n mooie kamer te krijgen.
En met alle liefde wordt er weer verhuisd! :-)
Groetjezz lfs mij

Judith zei

Sneeuw doet het altijd goed op foto's, maar naar mijn idee hoort sneeuw in de bergen en niet hier: ik haat het haha

Fijn dat je dochter zo'n mooie, ruime zolderkamer heeft gevonden! Mag jij je dan uitleven op de inrichting of kan ze dat prima zelf?

Groetjes