Pagina's

11 januari 2014

BIJZONDERE KRUK



Zoals beloofd in de vorige post, is hier de kruk die ik zou laten zien.

Het is een bijzonder exemplaar, tenminste wij zagen nog
niet eerder eentje met deze details.

En met details bedoel ik niet alleen de metalen rand om
 de zitting maar ook het ingelegde hout met
de letters SOS en een vraagteken.

Het is voor ons inderdaad een groot vraagteken
waarom dit stuk hout er in zit maar leuk
en uniek is het natuurlijk wel ...


















Op en onder de kruk zette ik de metalen hoedenmallen die ik
 in de vorige post liet zien, ze matchen mooi 
met de metalen rand van de kruk.

Het is daar onder de trap een stoer en industrieel geheel
geworden met de nieuw gevonden spullen.

De leren band met twee grote bellen had ik al maar
past ook goed bij de sfeer vind ik ..



Allemaal een heel fijn weekend gewenst !

Hartelijke groet Gea


38 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

DIE KRUK IS LEUK GEA!
ERG BIJZONDER OOK.
MOOI SFEERPLAATJE BIJ ELKAAR.

FIJNE DAG.

MIRANDA

Hann¥ zei

Gaaf die kruk Gea en inderdaad apart.....tja wat zou het betekenen??
Geheel klopt weer helemaal zoals gewoonlijk....prachtig!!! :-)
Fijn weekend!

Liefs,Hanny

Home and Lifestyle zei

De kruk roept inderdaad vraagtekens op, het zou leuk zijn dat je achter het verhaal kan komen. Het is weer een gaaf exemplaar, die heel goed past bij alle andere mooie items.

Fijn weekend Gea! Liefs, Ingrid

What's in a day zei

Net zoals je mooie metalen hoedenmallen is dit ook weer een origineel stuk, wat grappig dat vraagteken, al ga je, je dan juist afvragen waarom:)
Mooi en stoer!
Voor jou ook een fijn weekend.

xxEefie

Nancy B. zei

Wat een leuk krukje. Past ontzettend mooi in het geheel. En ik heb geen idee waarom het erin staat. Zou wel leuk zijn als je daar nog achter zou kunnen komen. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Ongelofelijk hoe jullie toch altijd tegen geweldige items aan lopen. Hier in de regio kom ik dat nou nooit eens tegen. Vind die kruk dus super Gea!

musjesbrocanteplekje zei

Tjeetje Gea dit is idd een apart krukje,maar wel supergaaf en die tekst,waarom het is weet ik niet,maar wel heel uniek,ik vind het prachtig hoe alles in je huis bij elkaar past met veel aparte spulletjes,super! fijn weekend,lieve groet Musje.

Corine(THUIS) zei

Wat zijn er toch een schatten te vinden daar in het noorden! Wel jammer eigenlijk dat je iets op de kruk zet, dan zie je de stempel niet..
Daar onder de trap is het weer helemaal G-style!

inge van der sanden zei

Hoe krijg je het toch allemaal bij elkaar gevonden.
Al jou sfeerplaatjes zijn zo mooi van kleur.
Het is inderdaad een groot vraagteken waarom dat het krukje voorzien is van een vraagteken, je gaat wel zitten fantaseren.
Al met al weer mooie plaatjes.

Fijn Weekend Gea,
Inge, my choice

It Is The way of life zei

Mooie aanwinst Gea ...Wie weet kom je er ooit nog eens achter wat het betekend !
Fijn weekend !
Liefs ida

Mirjam zei

Hoi Gea,
Hij is heel mooi en heel bijzonder, zeker door de inleg. Prachtig vind het alles zo bij elkaar... Wat een heerlijk hoekje zo onder je trap...
Ik wens je een heel erg fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Weer zo'n opvallend niet dagelijks voorkomend exemplaar,hoe meer ik er naar kijk,hoe meer ik begin te fantaseren;-)Denk dat het niet een krukje is om op te zitten,het zou een stempel kunnen zijn,de letters staan in spiegelbeeld,tja welk zacht materiaal druk je nou op die stempel en wat betekend SOS met vraagteken....ik denk/zoek/vraag nog even door.

Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger

lia zei

Echt heel bijzonder Gea, en natuurlijk weer in het noorden des lands...
Heb eigenlijk ook het idee dat het een soort van stempel voor iets is, maar wat???
Zou leuk zijn als je echt weet waarvoor het gebruikt is.
Hij staat daar super leuk...

lia zei

Echt heel bijzonder Gea, en natuurlijk weer in het noorden des lands...
Heb eigenlijk ook het idee dat het een soort van stempel voor iets is, maar wat???
Zou leuk zijn als je echt weet waarvoor het gebruikt is.
Hij staat daar super leuk...

Room Seventeen zei

Wat een mooi exemplaar!

linda zei

Dit is een geweldig exemplaar, zo knap dat jullie dat weer vinden.
Liefs Linda

'Inga' zei

Wat een uniek exemplaar! Het maakt met elkaar een prachtig plaatje, het klopt bij jou altijd zo mooi...
Heel benieuwd waar het vandaan komt; SOS doet me denken aan een boot maar het zou ook gewoon een grapje kunnen zijn...

Een heel fijn weekend gewenst!

Gerry zei

Dat is een bijzondere kruk met die ijzeren plaatjes en cijfers erin.
Een mooie aanwinst, Gea!
Ik las gisteravond nog eens wat oude Ariadnes at Home en kwam jullie reportage nog weer tegen. Dan heb je toch wel weer veranderd! Was toch leuk om te zien!

Lieve groet,
Gerry

Miss M zei

Mooie kruk, hoe kom je daar in hemelsnaam aan!:-)
Het combineert weer goed zo bij elkaar Gea. De kleuren, helemaal okee.

Fijn weekend, liefs, Marjolijn

Miss M zei

Mooie kruk, hoe kom je daar in hemelsnaam aan!:-)
Het combineert weer goed zo bij elkaar Gea. De kleuren, helemaal okee.

Fijn weekend, liefs, Marjolijn

Miss M zei

Mooie kruk, hoe kom je daar in hemelsnaam aan!:-)
Het combineert weer goed zo bij elkaar Gea. De kleuren, helemaal okee.

Fijn weekend, liefs, Marjolijn

Miss M zei

Mooie kruk, hoe kom je daar in hemelsnaam aan!:-)
Het combineert weer goed zo bij elkaar Gea. De kleuren, helemaal okee.

Fijn weekend, liefs, Marjolijn

It's me zei

Zo stoer en gaaf lieve Gea......fijn weekend ...liefs van mij...x !

De Witte Lanteern zei

Je weet altijd zoiets aparts te vinden! Mooi hoor! Ik vraag me af of die poten er altijd al in hebben gezeten, want het lijkt erg op een drukplaat omdat de letters en vraagteken in spiegelschrift staan. Het vraagteken kon niet passender, hihi.
Liefs, Peetje

Els zei

Wat een bijzondere vondst!!
Het is een super stoer hoekje geworden!

Fijne zondag
X Els

Karin Elshof zei

Echt een bijzonder exemplaar Gea, je weet wel mooie dingen bij elkaar te zoeken. Compliment.
gr. Karin

Kirsten Maas zei

T ziet er super uit. Kijk maar uit als je er echt op gaat zitten dan krijg je zo'n mooie afdruk op je kont~!
Fijne zondag. Kirsten

Kirsten Maas zei

T ziet er super uit. Kijk maar uit als je er echt op gaat zitten dan krijg je zo'n mooie afdruk op je kont~!
Fijne zondag. Kirsten

Passione Helena zei

Nou zeg, dat is wel een heel bijzonder exemplaar! Wat een leukerd! Maar wat het is ? Ik hoop dat je er achter komt waar het voor gediend heeft, je blijft het je natuurlijk afvragen. Is het nu SOS? of 202? Het lijkt me dat de poten er wel onder horen, die komen er door het bovenste gedeelte heen. Tot die tijd kunt er in ieder geval wel lekker op los fantaseren...en mocht je nog een stempelafdruk op je broekzak willen, dan moet je bij Gea zijn;-)

De spullen passen perfect bij je!

Wens je nog een fijn weekend.

Liefs Helena

Le Style zei

Wat een Super origineel stoer exemplaar!

Fijne zondag!

Liefs,
Yet

Pure & White zei

Wat een stoere kruk Gea!!
Zou het later zo niet aangepast zijn, met die letters??
Kan me bijna niet voorstellen wat het geweest zou moeten zijn...
Hij staat bij jou iig helemaal top, mooi!

Lieve groet,
Dineke

Hann¥ zei

We zijn oud en nieuw goed doorgekomen...lief dat je het vroeg ;-)
Liefs,Hanny

Nicole Rêveenblanc zei

Heel apart deze kruk, Gea!
Mooi geheel zo!
Fijne avond nog!
Nicole

House of Seasons zei

Oh Boy, als ik op jou blog kijk, wil ik altijd van alles gaan veranderen in huis........
Liefs,
Lia

ahmed zei

Dankzij heel goed mogelijk, kunt u terecht op mijn bescheiden blog

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم

inro soor zei

ai dit is wel heel stoer!gaaf hoor!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

superrr gaaf zeg wat een mooi aankopen zeg ...lekker stoer past helemaal bij jullie ...geniet er lekker van ...vast een fijn weekend x rosita

Anita zei

Wow wát een prachtige kruk! en met een verhaal (denk ik)
Een heel stoer geheel! helemaal Gea :-)
Fijne avond! Groetjezz lfs mij