Pagina's

9 januari 2014

METALEN HOEDENMALLEN

In de vorige post zagen jullie al een glimp van deze metalen voorwerpen.

Een aantal van jullie had het goed, het zijn 
inderdaad hele oude hoedenmallen.

Erg bijzonder omdat je ze niet vaak ziet en door het metaal en
  industriële uitstraling, heel goed passend in ons interieur.










 Ze zijn op een krukje naast het zwarte kastje terecht gekomen.

Alleen is het niet dit krukje, deze staat inmiddels naast
een stoel, lekker handig met een kop thee erop.

We vonden een andere kruk, erg stoer en ook
weer heel bijzonder ... maar dat laat ik
de volgende keer zien.

 Fijne dag verder !

Gea



14 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Ik had het goed dus, een hoedenmal...
Jij blijft ook maar aan het veranderen en schuiven in je huis he? Ik kan dat niet, ben zo ontzettend van een vast plekje voor alles, hier staat soms jaren iets op hetzelfde plekje... Heel af en toe kan er iets op een andere plek worden gezet, best lastig af en toe...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Rêveenblanc zei

Heb ik inderdaad nog nooit gezien, in metaal. Wat bijzonder zeg!
Fijne dag nog!
Nicole

Miss M zei

Wat een mooie hoedenmallen zeg! Ze zijn heel bijzonder, juist doordat ze zo'n stoere, industrieële uitstraling hebben.
Hier zul je vast heel veel plezier van hebben; kan je ook lekker mee schuiven, de ene keer daar en de andere keer ergens anders.
Ennuh... mocht je ervan af willen, weet je me te vinden, toch? ;-)

Liefs, Marjolijn

Els zei

Nooit eerder gezien. Wat een prachtexemplaren!!

Fijne dag
X Els

It Is The way of life zei

Nog nooit gezien ...maar ze passen prachtig in je interieur !
Fijne dag !
Liefs ida

Miranda zei

Wat een prachtige exemplaren en helemaal passend in jullie woonstijl!

Fijne dag.

It's me zei

Ze zijn mooi Gea !!!....fijne dag hoor liefs Ria...x !

Passione Helena zei

Ze zijn echt super mooi! Ik had ze nog nooit eerder gezien, maar ze passen helemaal bij jouw!

Wens je een mooie dag...zet het kopje thee maar op het krukje, want het is erg herfstachtig buiten.

Liefs Helena

Gerry zei

Je zou bijna kunnen bedenken of het mallen voor helmen zijn geweest. Nog nooit eerder gezien.

Lieve groet,
Gerry

musjesbrocanteplekje zei

Ik dacht ook al zoiets aan de vorm te zien,ze zijn wel echt gaaf! fijne avond,lieve groet Musje.

Home and Lifestyle zei

Mooie exemplaren Gea, ik weet alleen niet of ik ze voorheen als zodanig zou hebben herkend. Dus niet alleen van je post genoten maar ook weer iets geleerd ;-).

Fijne avond! Liefs, Ingrid

inge van der sanden zei

Nou, ik zat er wel heel ver naast met m'n laskap..haha..
Passen weer perfect in je interieur.

Groetjes,
Inge, my choice

Franse Lelie zei

Wat een mooie spulletjes heb je weer staan en lekker aan het schuiven in huis. Hoort een beetje bij de tijd van het jaar, buiten nog niets kunnen doen dus binnen maar aan de slag:) Lieve groet

Hann¥ zei

Vind het mooie exemplaren Gea.....
Benieuwd naar het krukje ;-)
Fijne avond...
Liefs,Hanny