Pagina's

6 januari 2014

TINNEN CLOCHE


Op onderstaande foto's zien jullie een mooie grote tinnen
cloche, die kreeg ik zomaar cadeau van Erwin .... 

Natuurlijk had ik het wel eens genoemd dat ik dat zo 
leuk vond maar ze zijn ook erg prijzig en dan 
koop ik dat niet zomaar voor mezelf.

Hij staat leuk op tafel met een oude broodplank eronder
en ook op het zwarte kastje staat het mooi.


























Op twee foto's is ook nog iets anders van metaal te zien, 
ik ben benieuwd of jullie weten wat dat is ... 

Ik laat het in een volgende post 
wel wat beter zien.

Voor nu een fijne dag !
Gea





43 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

MOOI IS IE!

MOOI DAT TIN!

IK WENS JOU OOK GELIJK EEN TE GEK 2014 TOE SAMEN MET JE GEZIN.

MIRANDA

musjesbrocanteplekje zei

Heel mooi,je maakt echt altijd mooie foto` en de details foto`s erbij,zodat je het goed kan bekijken vind ik fijn,zoals het handvat is toch prachtig hoe dat gemaakt is,ik wens je een fijne week,lieve groet Musje.

Joke zei

Ik doe een gok.
Is het een helm.

Groetjes Joke.

Happy Living zei

de cloche is prachtig!

geniet ervan :-)

liefs, Debby

Juicybear zei

Schitterend, je boft maar zeg.
Groetjes Anneke

lia zei

Hij is mooi Gea, enne vaak zegt een verkoper dat maar, "Ik heb hem ook" hihi.. Hij is echt identiek aan die van mij en heb er al heel lang plezier van. Ik heb hem ook heel lang op de aanrecht gehad. Ook zo handig om soms wat onder te bewaren.

En ik gok ook op de helm.

Fijne week
Liefs Lia

inge van der sanden zei

O, wat is je cloche mooi, mooie details ook.
Ik denk dat het om de laskap gaat.
Fijne dag Gea.

Groetjes,
Inge, my choice

Kom Achterom zei

Ha Gea, wat een plaatje!!! Ze zijn inderdaad te prijzig om zo maar even te kopen Super cadeau! en de kap is lijkt mij een hoeden mal voor vilt.
Voor zo'n leuk bolhoedje hihihi zal er wel helemaal naast zitten hoor.
Fijne dag
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Super is hij , ook hier staat hij nog op mijn lijstje hihhih weet ze zijn schreeuwend duur maar wel heeelll mooi ... prachtige sfeerfoto's ... wens je een fijne week ..lieve groet rosita

Miss M zei

Wat een prachtige cloche! Inderdaad zijn ze vaak behóórlijk aan de prijs en Erwin moet wel heel gek op je zijn om deze jou te schenken ;-)
Het staat er prachtig en ik denk werkelijk dat je er heel veel plezier van zult hebben!

Liefs, Marjolijn

Gerry zei

Ah, Erwin heeft je wel een mooi cadeau gegeven.
Het is een prachtige cloche met een hele mooie handgreep!
Veel plezier ervan!

Liefs, Gerry

Marjon zei


Prachtig cadeau geven...wat lief....het is een uniek stuk....en de cloche staat super bij de oude houten plank....fijne week en lieve groet Marjon

It's me zei

Wowww hij is geweldig Gea...echt superrrr.....die wil ik ook wel....hihihihi...liefs Ria...x !

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie cloche Gea, zowel de vorm als het materiaal. Dat zijn bijzondere vondsten en in dit geval geschenken, wat lief van je man!

Liefs, Ingrid

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha Gea, wat een lieve man heb jij zeg! Hij heeft zijn oren niet op de verkeerde plek, hij heeft goed naar je geluisterd!
Ik denk dat ik mijn man dit stukje even laat lezen, wie weet! Haha, ik heb niks te klagen hoor maar deze is wel errug mooi!

groet Trijnie

De Witte Lanteern zei

Hij is prachtig, je cloche. Vooral het handgreepje steelt de show!
Ik gok ook op een hoedenmal...
Liefs, Peetje

De Witte Lanteern zei

Hij is prachtig, je cloche. Vooral het handgreepje steelt de show!
Ik gok ook op een hoedenmal...
Liefs, Peetje

Els zei

Wat lief dat je 'm zomaar van Erwin kreeg!
Hij staat prachtig op je kast! Zegt de vrouw die haar tinnen cloche al meer dan 1 jaar in de kelder heeft staan ;-)
Ik vind 'm hier thuis helaas niet meer passen.

Fijne avond
X Els

Hann¥ zei

Wat een mooie stoere cloche Gea....wat een lief cadeau van Erwin....
Ik zie het wel staan op de eerste foto maar zou niet weten wat het is hihi...
Fijne avond!
Liefs,Hanny

Passione Helena zei

Wat een geweldig cadeau heb je van Erwin mogen krijgen...heerlijk zulke mannen! Prachtige details zitten er aan de cloche...al dacht ik in de eerste een instantie een helm te zien, maar dat is dus het andere zink wat je bedoelde! Ben benieuwd wat het nu precies is.

Je hebt Erwin er vast een hele dikke kus voor gegeven...Het staat prachtig op het zwarte kastje.

Ik wens je samen met je gezin een heel mooi, liefdevol 2014!

Liefs Helena

Nancy B. zei

Wat een prachtige cloche heb je gekregen. Een echte aanwinst. Volgens mij zie ik een zinken hoedenmal op de eerste en laatste foto, maar dat gok ik eigenlijk een beetje. Ik ben dus benieuwd naar je volgende post. Groetjes, Nancy

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Mooie vondst, mooi cadeau; goed uitgekozen door Erwin!

Mirjam zei

Mooi! Gaaf cadeau! Fijn dat je een man hebt die luistert naar je hints! :) Staat prachtig in je huis. Die dingen erachter? Geen idee..helmen voor bij zwaardgevecht?
Groetjes Mirjam

Marjonel M zei

Prachtige cloche, ik heb er ook 1 en ben er nog steeds blij mee..Ik denk ook een hoedenmal.

Liefs, Marjonel

het Moonhuis Monica zei

Prachtig die cloche.
Die dingen erachter? Geen helmen, want daar zijn ze te klein voor.
Ik zie er een bovenkant van zo'n aanlegpaal in, waar boten en schepen kunnen aanmeren.
Zal ook wel niet hihi ;-)
Nou, ik wacht de volgende post maar af dan!!

Liefs Monica

Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerralda van Vreeswijk zei

Sorry er ging iets niet helemaal goed met laden van het bericht, waardoor ik achter elkaar op bericht plaatsen klikte. Hmm lastig dit. Excuses nogmaals.

Groet,
Gerralda

Gerralda van Vreeswijk zei

Maar leuk zeg zo'n cadeau zomaar ;-)! Geniet ervan.

Lieve groet,
Gerralda

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat is-ie prachtig, je cloche. Ik vind hem geweldig mooi en wat lief dat je deze zomaar van je man kreeg. Hij staat super bij jullie in huis. Daar zul je nog heel lang van genieten.
Ik denk dat het andere metalen object een hoedenmal is. Ik zie voor me dat daar zo'n vilten dameshoedje overheen past...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Pauline zei

Die ziet er inderdaad geweldig uit. Het handvat is werkelijk prachtig.
Liefs, Pauline

HOS JORUNN zei

Prachtige cloche! Superfijn blog je hebt en zoveel oude schatten die je hebt verzameld.
Groetjes
Jorunn

Corine(THUIS) zei

Een stoer kado van Erwin! Wij hebben er 2, in de nieuwe keuken hebben ze een mooie plek aan de muur gekregen.Ik zal binnenkort eens foto's maken, nu de afwerking van de keuken zo goed als klaar is..

Roelie Steinmann zei

Wat een prachtige cloche heb jij. Ik ben benieuwd wat het andere metalen object is.

Lieve groet Roelie

Stella zei

Hi Gea,
Je cloche is prachtig !
Vanmiddag de rijstrand ontvangen, dank je wel ;)
Lieve groet en fijne avond,
Stella

Easyliving zei

Prachtige cloche en zomaar gekregen.....fijn hoor!

Dinka

ahmed zei

Dankzij heel goed mogelijk, kunt u terecht op mijn bescheiden blog

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم

inro soor zei

bofferd!!