Pagina's

5 april 2014

KRUIK OP BAKPLAAT



Twee posten eerder schreef ik over mijn aankopen bij 'De Tuinkamer'
Namelijk deze kruik en de metalen bakplaat in rechthoekige vorm.

Meestal zie je de bakplaten in een ronde vorm en daar heb
ik er ook een paar van maar deze zie je niet zo vaak.

Ik vond het juist door z,n vorm en groot
 formaat een super stoer ding.

De kruik heeft verschillende bruin-tinten en vind ik
als warm accent een mooie aanvulling in ons huis.



















Toen ik met de kast van Sharon bezig was bedacht ik me dat
ik ook het kleine kastje in de computerkamer 
wel een likje zwarte verf kon geven.

En zo geschiedde …. hier staat ie nog te drogen op
tafel, bij de stoere kruik maar inmiddels staat
hij weer op de steigerhouten plank
in de computerkamer.

Ik heb er een verzameling oude flesjes in staan maar 
weet je, dat laat ik de volgende keer gewoon zien.







Tot de volgende keer !
Gea