Pagina's

23 april 2014

SFEER PROEVEN



Ik laat hierbij foto's zien van de oude slaapkamer van Sharon,
zo kunnen jullie de sfeer een beetje proeven.

De wanden zijn lekker wit, de vloer grijs geverfd en de kast
 zwart net als de Franse spiegel die ik op de kop tikte.

Naast de kast staat een oude eiken ton, deze stond onder de
carport zonder functie en vind ik hier eigenlijk
wel erg stoer staan.







Ook kocht ik nog een mooi klein lessenaartje in het zwart,
deze ligt op een oude kruk die er ook staat.
Ik legde er een oud bijbeltje op
 met ernaast een gewei.







De oude kruik achter het bed was terracotta kleurig 
met een groen geglazuurde bovenkant.

Deze is behandeld met tegellijm, daarna een dunne laag met
 grijze voeg en op kleur gemaakt met tuinaarde.

Ik legde er een dadel-tak op en erbij liggen de twee 
grote zwarte hoorns die ik laatst kocht, ik
 had ze al te koop gezet maar dat
 snel weer terug gedraaid.






Het is zo,n heerlijk lichte kamer geworden, ben er nu al blij mee.
Een paar kleine dingen moeten er nog gebeuren, zoals
het plaatsen van een industriële plafondlamp
en het ophangen van witte jaloezieën.

Sharon heeft hier net weer een aantal dagen gelogeerd maar
deze kamer zal voornamelijk gebruikt worden 
om te relaxen en oefeningen te doen.

Er is alleen één probleempje … 

Nu deze kamer zo mooi is geworden in het wit, 
wil ik ook graag onze slaapkamer doen.

Onze slaapkamer is zo'n vier jaar geleden lichtgrijs geverfd 
met wel dezelfde grijze vloer maar ik vind het wit
 op de wanden veel frisser en ruimer ogen.

Erwin ziet de bui hangen want ik ben inmiddels 
ook met de overloop begonnen.
De muren en kozijnen zijn daar namelijk behoorlijk 
vergeeld en moeten aan de witkwast geloven.

Ja, we zijn nog wel even bezig hier ;-)



Ik wens jullie een fijne dag allemaal!
Hartelijke groet van Gea













32 opmerkingen:

Happy Living zei

Wauw mooi geworden! Stoer maar fris :-)

Liefs, Debby

De Witte Lanteern zei

Oh, wat is het mooi geworden!
Ik vind die foto waar de spiegel tegen de kast staat en een glimp van de kruik met dadeltak laat zien, schitterend. En je grijze vloer...wow! Ik kan me voorstellen dat het kriebelt om hiermee door te gaan...zo mooi.
Liefs, Peetje

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Gea, de slaapkamer ziet er prachtig uit, heel mooi geworden.

Ook hier hebben wij witte muren en samen met donker en hout vind ik het heel fris staan.

Ben bang als we de muren een donkere kleur ga geven dat het kleiner lijkt.

De pot heb je erg mooi gemaakt.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Home and Lifestyle zei

Ik vind het resultaat weer helemaal geweldig, Gea! Je zou denken dat Sharon er vaker thuis voor komt slapen, want zo'n prachtige kamer ligt toch wel heel erg lekker ;-). Je hebt je eigen stijl ook weer zo mooi doorgevoerd, dat blijf ik bijzonder vinden. Ook deze keer dus weer mijn complimenten.

En je man is vast wel wat van je gewend hihi. En wat vrouwen in de kop hebben ;-)?!

Liefs, Ingrid

Housebythewaterhole zei

Gea héél mooi is de kamer, héél licht, prachtig gewoon !!!!!
Ik kan geloven dat je door wilt doen …:-)
fijne dag nog
liefs kathy

Els zei

Wat een stoere makeover!! Ik wil best wel eens bij je komen logeren ;-)

Succes met klussen...zo gaat het hier ook. Denkt Marco dat we net klaar zijn, meld ik me al met een nieuwe klus :-)

Fijne dag
X Els

lia zei

Mooi Gea.... Hier kom je zeker tot rust.
En tja, vaak gaat dan dan door... Ik ben de kleuren al een beetje aan het uitzoeken voor hier boven. En ga eerdaags een keer op de zolder starten. En heel langzaam aan naar beneden werken.
Succes met de rest, maar jullie kennende komt dat zeker weer goed.

Liefs lia

A. Troost zei

Mooi geworden Gea, complimenten!

Thuis bij Tjits zei

Prachtig Gea! Ik geniet zo van de rustige sfeer die jij altijd weer weet te creëren. En zo ze je maar weer van het één komt het ander haha! Succes!

Lieve groet, Tjits

De Lorelei Brocante. zei

Het is prachtig geworden Gea
En een mooie kast heb je daar.........
Ik heb net een muur in donkergrijs geverft en ja je begrijpt het al...beetje bij beetje...hahah maar ik heb pijn in m'n rug dus wil het nu niet zo...

lieve groetjes van mij

Ger zei

Heerlijk hoe jij toch altijd bezig kan blijven en telkens weer andere ideeën hebt,je lijkt m'n dochter wel;-)
tja....jong en nog actief hé.Ik zit ook vol plannen.....maar het ten uitvoer brengen wil niet vlotten.

Je kamer is werkelijk prachtig geworden en je kan trots zijn op het resultaat!!!

Succes met al je andere plannen!!!

Lieve groet,Ger

Anneke zei

Wat is de slaapkamer mooi geworden. Hier moet je wel tot rust komen. Ja Gea als je eenmaal begint dan vraagt dat om meer. Ik wil graag ons boshuisje onder handen nemen maar jan heeft nog niet zo'n trek. Dus ik ben gang dst het in het najaar wordt. Succes met klussen hoor.
Liefs Anneke

Gerry zei

Prachtig Gea!
Ik hou ook van lichte muren, voor de rest kun je dan heel veel invullen.
Het is mooi geworden met de grijze en zwarte kleuren.
Straks word je nog zo verliefd dat het hele huis witte muren krijgt!
Maar je hebt een heerlijke rustige kamer gekregen om lekker je dingen te doen.
En succes met je slaapkamer.

Liefs, Gerry

Alie zei

Prachtig geworden!!

Athomebymy zei

Waaw prachtig ! Dit doet me dus weer twijfelen , ik wou graag onze hal ook lichtgrijs verven maar nu ik het zo bij u zie twijfel ik dus weer want dat wit is ook héél mooi ...

Liefs Petra

Jolanda zei

Wat een mooi kamertje is het geworden. Ik vind je donkere kast prachtig en dat lessenaartje zo schattig! Ook hier zijn de meeste muren wit, houdt het lekker fris. Lieve groet

Easyliving zei

Wat een heerlijke sfeer Gea....en ik begrijp dat dit (weer) aanzet tot meer....:-)

Groetjes Dinka

Silvia Linders zei

Kom net thuis van mijn werk en zie jou prachtige foto's voorbij komen. Zo'n serene sfeer daar wordt ik helemaal rustig van. Kan me voorstellen dat het kriebelt om de rest ook aan te pakken!!!
Fijne dag nog en groetjes Silvia.

Marieke Kromme zei

Heerlijke sfeer zo met die schapenvacht en wat een mooi lessenaartje!

Liefs Marieke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er superrr uit hoor helemaal mij ding ... tja als je eenmaal bezig bent hahahah geniet er maar lekker van fijne week lieve groet rosita

De Meidenmuts zei

Wat een sfeer...., het straalt zo veel rust uit!
De kast vind ik super, ik hou van oude geverfde kasten.

Groetjes Anita

Hann¥ zei

Wat een stoer sober sfeertje Gea....
Gelukkig dat je je hoorns nog hebt....staan er goed bij...
Liefs, Hanny

het Moonhuis Monica zei

Heel herkenbaar, ben je net klaar met de ene kamer, vind je dat de andere kamer ook wel een opfrisbeurtje kan gebruiken. Ach het is best leuk om te doen toch? De kamer is mooi geworden hoor!!

Liefs Monica

De liefste zei

Wat is dat mooi zeg! Gaaf, stoer en fris.
Ik begrijp de kriebels helemaal, zo herkenbaar.
Succes (ook voor je man ;-))
Liefs,
Mirjam

It's me zei

Echt heel mooi Gea.....prachtig geworden....liefs Ria...x !

Ús hûs ús thús zei

Het is echt een prachtige kamer geworden! Je hebt er allemaal super mooie spulletjes staan. Het lessenaartje is ook zo mooi. En je kruik is ook goed gelukt.
Sfeervol en helemaal in jouw stijl!
Groetjes van Aleta

Home is where the heart is zei

mooi geworden, mn complimenten!!
Succes met jullie slaapkamer maar ook dat wordt een plaatje :))
grtzz Brgitte

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat heerlijk dat je zo blij bent met het resultaat. Het ziet er dan ook echt helemaal geweldig uit zo. Wat een chique uitstraling heeft de kamer zo ook... En hoe lekker is het dan dat je de energie hebt om gelijk door te gaan met de overloop en wellicht jullie slaapkamer?
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Rêveenblanc zei

Prachtig hoor is de kamer geworden!
Je hebt goed je best gedaan! en zo te horen ben je nog lang niet klaar...veel succes met de rest!
Lieve groet,
Nicole

It Is The way of life zei

Mooi geworden Gea de slaapkamer ,en tja als je dan toch bezig bent kom je van het één naar het ander !
Succes met de andere klussen !
Liefs Ida

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Benita zei

Prachtig! Via Pinterest ben ik op je site terecht gekomen. Ik vind je stijl echt supermooi!!