Pagina's

2 april 2014

WERK IN UITVOERING


Zoals beloofd een up-date van de kamer van onze oudste dochter Sharon. 
Ook al woont ze nu op een kamer van 20 vierkante meter in een 
gezellig studentenhuis, dit zullen we vast nog heel 
lang ' Sharon haar kamer ' noemen.

Loslaten moet ook gedoseerd toch  ;-)




Op de foto linksonder zie je dat ik de helft van de oude kast geverfd heb, 
het was eerst roomwit dat behoorlijk naar geel neigde.


Boven en naast de kast is nog een stuk muur wat wit gaat worden.
Op de rechter foto vind ik de combinatie van deze kleuren
 erg mooi, we gaan dan ook de houten vloer
in deze grijstint verven.
 
 






Hieronder al een fase verder, de kast is nu helemaal geverfd, 
ik vind het zwart erg mooi staan tegen de witte muur.







Deze week verder met de muur achter de kast. Ook moeten we nog 
kozijnen verven, net als de verwarming. Daarna begint Erwin
met de vloer en kan ik als die droog is, gaan stylen.


Wil daar nog een oude spiegel, een houten krukje, een mooie
 sprei op het bed maar verder erg rustig houden.
 

Dit wordt mijn ruimte om te relaxen en mijn yoga- en
 fysio oefeningen te doen, ik kan niet wachten :-))


Fijn week verder !

Gea





26 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Dat wordt een heerlijke ruimte! Fijn dat dat zo kan, geniet van deze lenteweek Gea :-)

De Meidenmuts zei

De kast is mooi in het zwart! Dit wordt vast een sfeervolle en rustgevende ruimte. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Fijne dag.

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

De kast heeft een hele andere uitstraling gekregen, stoerder. Mooi! Heerlijk dat je daar nu je eigen ruimte kan maken, om lekker te relaxen.
Je hebt het mooi verwoord over dat loslaten...
Liefs, Peetje

Nancy Blaauwgeers zei

Heerlijk een ruimte voor jezelf. Dat stylen komt wel goed, jou kennende. Groetjes, Nancy

Zaanse Zolder zei

Heel erg mooi in het zwart !

Els zei

Het ziet er nu al geweldig uit!!

Fijne dag
X Els

Verie -Vestywo- zei

Ziet er goed uit, Gea!

Lieve-Groetjes, Verie

Mirjam zei

Hoi Gea,
Dat gaat een heerlijke ruimte worden, dat kun je nu al zien. Mooi de kleur op de kast... Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat..
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

het Moonhuis Monica zei

Dat gaat vast mooi worden en leuk om te doen hoor!

Liefs Monica

Ger zei

Heerlijk zo'n mooi plekje voor jezelf.

Geniet er van!!

Liefs,Ger

De Lorelei Brocante. zei

Hoi lieve Gea,
Ook al zo moe meis ?? Dat las ik in je vorige berichtje...hier nog eentje hoor...
Dochterlief uit huis....
Hier is eentje net weg en de andere is in zijn appartementje bezig.....en dat gaat mij nu net even te snel allemaal...twee tegelijk hé.
Dan is loslaten een ware kunst heb ik het idee..ik ben daardoor een beetje de weg kwijt..
Maar jij bent nu weer zo goed bezig !! Zo mooi die kast !!
En genieten doen we nu fijn van het zonnetje toch...fijn hè zulk mooi lenteweer.

Ik denk aan je

Lieve groetjes

Dicky Marie

Nicole Claudia Blok zei

Het ziet er nu al prachtig uit. Wat een verschil nu die kast in het zwart is zeg. Prachtig :D

Groetjes, Collie

Landelijk at Home zei

Mooie kast zeg prachtig!

Groetjes Wilianne

Athomebymy zei

Prachtig dat zwart !

Liefs Petra

Jilly Garcy zei

Heel mooi geworden ,je kast , ben benieuwd naar de rest.
Groetjes , jilly van Garcya's place

Alie zei

Van bloggen krijg je inspiratie en zin om iets te doen. Heb al verscheidene slaapkamers voorbij zien komen. Vind de kast geweldig. Ik heb pas ook een kast in onze kamer zwart geverfd, staat heel stoer en tegelijk chique.

Anneke zei

Wat is de kast mooi geworden. Zo mooi dat zwart. Het gaat een mooi rustig kamertje worden.
Liefs Anneke

lia zei

Word vast mooi, en leuk om weer een heel andere ruimte te kunnen inrichten.

Home and Lifestyle zei

De kamer van onze oudste blijft voorlopig ook nog wel van haar hoor, ze slaapt hier tenslotte ook nog regelmatig. Mooi de kast in een donkere kleur. Dan is het ook passend om de muur erachter licht of wit van kleur te hebben. Je krijgt er straks een mooie relaxruimte bij.

Leuk dat we kunnen reageren :-).

Liefs, Ingrid

Gerralda van Vreeswijk zei

Prachtig, een heerlijk frisse kamer om je geest leeg te maken en je energie op te doen! Veel plezier alvast!

Lieve groet,
Gerralda

It's me zei

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.....succes liefs Ria...x !

Gerry zei

Loslaten mag heel langzaam hoor Gea! Ik neem aan dat ze ook nog regelmatig een weekend thuiskomt en daar graag nog een bed heeft.
Maar jij krijgt nu ook een heerlijke kamer. De kast is mooi tegen de lichte wand.
Lekker, om in je eigen stijl, zonder gestoord te worden, je oefeningen doen!
Veel plezier bij het inrichten.

Liefs, Gerry

Jolanda zei

Wat mooi geworden, hier ook een vergeelde meidenkast. Ik durf donkergrijs niet aan maar als ik jouw fotos zie.....heerlijk straks zo'n plekje voor jezelf. Nog even doorwerken maar, lieve groet

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Die kamer wordt ongetwijfeld weer heel sfeervol en dat relaxt vast net wat meer! Hier krijg ik nog niet de kans voor een eigen kamer want jongste heeft al aangegeven als zus haar plannen definitief gaan worden, hij deurtje door wil schuiven.

Marijke zei

Dat gaat weer heel mooi worden!

Kirsten Maas zei

Ben benieuwd naar het eindresultaat
dit ziet er nl. al prachtig uit.

Groetjes
Kirsten