Pagina's

5 mei 2014

KLEINE VERANDERINGEN



In ons huis, met niet echt de mogelijkheid om meubels te
verplaatsen, ben ik al blij met kleine veranderingen.


De bruine kruik, verhuisde van de tafel naar het
 eiken blok naast de grijze stoel.

Op het eiken vat heeft de grote fles plaats gemaakt
voor de kleine ventilator. Voor net even dat 
industriële accent op Sharon haar
oude kamer.

De paspop kreeg in plaats van de bellenband een
oude glasdrager om, ik wist niet eens
van het bestaan van zo,n ding.

In het midden, achter de nek van de paspop, zit aan de
 binnenkant een stuk bruin leer, daar werd het glas
opgezet en door twee personen, met elk
 een handvat stevig vast,van A
 naar B gedragen.


Het waren natuurlijk ook juist de kleuren die me dit
oud gebruiksvoorwerp deden kopen op een markt.




 

 





Ik hou het lekker rustig vandaag, beetje schoonmaken
en nog een korte vakantie plannen.

Ik wens jullie allemaal een fijne 
bevrijdingsdag !

Hartelijke groet 
van Gea


21 opmerkingen:

Easyliving zei

Een geweldige rommelmarkt in Brugge!! Begin je armspieren maar vast te trainen, dat wordt idd sjouwen!! :-)
Leuke vooruitzichten!

Lieve groet Dinka

Home and Lifestyle zei

Huh...net stond de optie voor het achterlaten van een reactie toch uit ;-)? Of heb ik niet goed gekeken, dat kan natuurlijk ook!

Prachtige plaatjes Gea, de glasdrager is een bijzondere vondst.

Een fijne dag! Liefs, Ingrid

Gerry zei

Bijzonder zo'n glasdrager, nog nooit gezien of van gehoord!
Mooie foto's Gea!
En ik wens jullie een fijne vakantie!

Liefs, Gerry

De liefste zei

Klinkt erg leuk om in die 3 schitterende plaatsen diverse rommelmarkten af te struinen naar oude schatten.
Erg leuk gedaan, een kleine aanpassing kan voor een hele nieuwe look zorgen. En wat is de glasdrager een mooie decoratieve vondst. Ik dacht in eerste instantie dat het twee letters waren.
Wij wonen in Culemborg, nabij de Betuwe, met vele B&B's het mooie landgoed Mariënwaerdt, Werk aan het Spoel en slingerende dijken. Wellicht vindt je hier iets voor een leuke mini fietsvakantie.
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Ja in België kun je je hart wel ophalen qua markten. Heerlijk zo'n actieve vakantie. Jan en ik blijven in Nederland. We gaan weer naar ons boshuisje in doorn. Die omgeving vinden wij zo mooi het verveelt nog steeds niet. Maar natuurlijk kijk ik ook wel of er hier of daar een leuke markt is. Wat enig de glasdraden. Het is weer eens wat anders.
Nog een fijne week, liefs Anneke

Nancy Blaauwgeers zei

Oh leuk Brussel en Luik. Wij waren vorige week nog een dagje in Brussel. Fijne bevrijdingsdag Gea. Groetjes, Nancy

Vrouwe Papenborg zei

Hotel Bon Aparte in Barchem. Zeer mooie omgeving (tuurlijk altijd mooi bij ons in de buurt)en leuke fietsroutes. Diverse te verkrijgen bij de plaatselijke VVV's...
Ook mooi, zeer mooi 'mijn' woonplaats Borculo!
Nu genoeg tips??? Ha, ha.
Verder ben je ook niet ver van Zutphen. Ook een leuke stad.
Groet'n vrouwe Papenborg, Monica.

Silvia Linders zei

De indeling van het huis bepaalt bij ons de plaats van de meubels, dus ook hier geen grote veranderingen. Maar een kleine verandering kan ook een groots effect geven. Prachtige sfeer plaatjes weer.
Wat betreft de vakantie plannen die lijken me allemaal wel leuk en voor de achterhoek is bijzonderplekje.nl
misschien iets om naar te kijken.
Een zonnige groet Silvia.

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een mooie spullen weer zo bij elkaar. Je oude vat vind ik super mooi en die glasdrager vind ik heel bijzonder. Daar had ik ook nog nooit van gehoord hoor...
Heerlijk om twee kortere vakanties te boeken, dan is alles ook niet in een keer op... toch?
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Het ziet er allemaal weer super mooi bij je uit, prachtige kleur schakering.

Wens je fijne fietsdagen toe.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

faire un songe zei

Je hebt weer mooie spullen weten te bemachtigen.
Lekker genieten en veel fiets plezier.
Liefs Hetty

It's me zei

Stoer weer allemaal...geniet van heerlijke dagjes weg..ofwel minivakantie..fijne week liefs Ria...x !

Anoniem zei

24 aug. Is er een brocante antiekmarkt in Haaksbergen.
Brocaatje is er ook vaak. Een schitterende omgeving en erve Bruggert is zeker aan te bevelen voor een overnachting. Google maar eens!
Vrg. Dineke

Hout en meer ..... zei

Je laat weer mooie spullen zien Gea !!
En lekker uitstapjes in de planning..Brugge ohja leuk !!
En Gelderland..ja Gelderland daar ligt mijn hart hoor ik heb er ruim 14 jaar gewoond en vond het veel mooier dan hier..maarja ;-)

Geniet er maar lekker van meis

Lieve groetjes van mij

Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Juist die kleine veranderingen elke keer maken het spannend om thuis te komen :-)
Ik moet wel lachen dat je de kamer voor je oefeningen nog steeds de kamer van Sharon blijft noemen..

inro soor zei

gaaf weer geworden!
zo leuk, twee uitsatpjes voor de boeg:) superrrrrrrr
geniet ervan

groethes, Inge

Loraine Living zei

Wat ziet het er mooi uit en zo leuk de oude glasdrager.
Echt genieten van de hoekjes! Veel succes met het plannen van je uitje ;)
Groetjes Diana

Hann¥ zei

Mooi geheel weer Gea....
Geniet van je uitjes...Leuk!

Liefs Hanny

Roelie Steinmann zei

Heerlijk Brugge, Belgie, rommelmarkten. Geniet ervan.

Lieve groet Roelie

BEACH & EAU zei

delicious......uuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm.....love....PAULA

De liefste zei

Hoi Gea, kan het kloppen dat er geen reacties bij je nieuwste posts meer geplaatst kunnen worden? Zag dat het bij deze nog wel kon, dus even hier de vraag.
Fijn weekend.
Liefs,
Mirjam