Pagina's

28 juni 2014

GEPIMPTE KRUIK



De voorste slaapkamer ( oorspronkelijk van onze oudste 
dochter Sharon) liet ik hier (klik) al eens eerder zien.

In een hoekje achter het bed staat deze stoere 
grijze kruik met dadel-takken erop.

Dit is een oude Spaanse kruik en was eerst terra-kleurig
 met een groen geglazuurde bovenkant.

Wij hebben er een dikke laag tegellijm opgezet, daarna met dunne 
grijze voeg om het gladder te krijgen en gemêleerd van kleur.

Hij is er goed van opgeknapt en daarom staat deze 
gepimpte kruik nu te pronken in de eveneens
 opgeknapte voorste slaapkamer.














Voor nu een fijne zaterdagavond gewenst en alvast een mooie zondag.
Ik ga morgen met mijn schoonmoeder naar 'Soldaat van Oranje'
Ben gek op musicals en erg benieuwd naar deze ….

Hartelijke groet van Gea



20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat is het toch handig dat je kruiken en potten naar eigen wens kunt veranderen. Als het model goed is, kun je er alle kanten mee op. Mooi hoor!

Veel plezier morgen!!

Liefs, Ingrid

Ús hûs ús thús zei

De kruik is erg mooi geworden! Leuk ook met de dadeltak erop.
Eenzelfde soort kruik heb ik deze week voor mezelf gepimpt. Die van mij is veel donkerder van kleur omdat de ondergrond zwart was. Maar ook erg mooi.
Je oude eiken kapstokje vind ik ook zo prachtig.
Groetjes van Aleta

It's me zei

Geniet !! heb er heel veel goeds over gehoord...fijn weekend liefs Ria..x !

Silvia Linders zei

Lijkt me heel gezellig samen met je dochter, veel plezier!!!!
De kruik ziet er super uit!!
Groetjes,

Silvia.

Silvia Linders zei

Oei,ik bedoel schoonmoeder!!!

oma leentje zei

Super die kruik Ben een tijdje niet op blogs geweest Maar ik zie nu weer zulke leuke dingen Ga weer regelmatig kijken Veel plezier bij de "soldaat""

Gerry zei

Ah, kijk, je bent ook besmet met het make-overen van kruiken!
Hij is mooi geworden! En dan zo'n vergrijsde dadeltak erop, ja mooi!
Heel veel plezier, samen met je schoonmoeder, als je naar de musical gaat!
Een mooi weekend verder!

Liefs, Gerry

lia zei

Ik wilde alweer verder gaan, maar ik zie dat ik nu weer kan reageren.
Leuke kruik, en die musical lijkt me ook heel mooi om te zien. Stom dat ik dat nog steeds niet gedaan heb.

Fijn dag morgen
Liefs Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Kruiken blijven mooi en nog mooier zo dat je hem zo kan maken dat hij past in jou stijl.... geniet. Van de musical.... lieve groet rosita

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Kruiken blijven mooi en nog mooier zo dat je hem zo kan maken dat hij past in jou stijl.... geniet. Van de musical.... lieve groet rosita

het Moonhuis Monica zei

Mooi geworden!
Toevallig heb ik afgelopen donderdag kaarten besteld voor die musical, maar we kunnen pas 2 januari, nog even geduld hebben dus!!

Liefs Monica

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat is iedereen yoch heerlijk bezig met tegellijkm. En de resultaten zijn steeds weer verbluffend. Wat is jouw kruik prachtig geworden. Staat heel mooi met de dadeltak er op.
Ik wens je heel veel plezier bij de musical, hij moet wel prachtig zijn, niet voor niets zo vaak verlengd...
Geniet ervan!
Liefs,
Mirjam

Housebythewaterhole zei

Gea, ik blijf het ook héél leuk vinden af en toe eens
een vaas of zo aan te pakken, niet om mijn huis vol te stouwen maar gewoon om mijn gedachten wat te verzetten vind het héél leuk om doen, zal maar niet naar voeg gaan informeren bij manlief...haha....
maar héél mooi resultaat !!!
héél fijne zondag voor jouw
liefs
Kathy

Marjonel M zei

Geniet er van, ik heb het zelf ook nog niet gezien maar het moet prachtig zijn.

Liefs, Marjonel

De Witte Lanteern zei

Je kruik is mooi geworden. Past nu veel beter bij de rest.
Ik hoor van deze musical alleen maar lovende kritieken. Dus dat zal zeker genieten worden. Zou 'm ook graag eens willen zien, maar het is zo'n eind weg...
Heel veel plezier!
Liefs, Peetje

van alles wat in huis en tuin. zei

Veel plezier morgen....wij hebben hem 2 jaar geleden gezien: toen was er al reclame van: nu nog tot....kunt u er naar toe. Haha, al 2 jaar geleden! Dan weet je wel hoe goed deze musical is! Het is reuze genieten dat geef ik je op een briefje.
En het laatste stuk zal ik niet verraden maar het is wel een verrassing.

groet Trijnie

Roelie Steinmann zei

Hoi Gea,

Leuke post weer. Ik heb de muurvuller al in huis en ben al weken van plan om het ook eens uit te proberen. Over twee weken heb ik heerlijk vakantie dan zal er een pot aan moeten gaan geloven. Ben benieuwd.

Groetjes Roelie

inro soor zei

he ik zie geen foto,s :( balen zeg
morgen nog maar eens proberen
groetjes, Inge

inro soor zei

ik zie ze nu wel:) goed gelukt! ook aan t pimpen geslagen;-)?
groetjes, Inge

vosgesparis zei

Super hoe je je stijl weet vast te houden ;)