Pagina's

7 juli 2014

BROCANTE UIT BELGIE


Afgelopen woensdag hebben we onze twee dochters naar Schiphol gebracht.
Ze zijn samen op vakantie naarTurkije, dat hebben we ze
 cadeau gedaan in verband met het slagen van
de jongste voor school.

 Erwin en ik zijn doorgegaan voor een korte vakantie in België.
We hebben in Luik en Brussel overnacht en zijn o.a naar
 de brocante markt in Brugge geweest.


Daar vonden we leuke spullen, zo liep ik tegen
 deze ventilator aan, stoer en industrieel.

En Erwin viel voor een oude mijnwerkers
helm in heel donkerbruin leer.










Verder zag Erwin een aantal metalen 'kogels' liggen.
Ook weer stoer en decoratief in de houten 
schaal die ik in Brugge kocht.

Erbij staat een oude metalen pot met handvat en
stukje ketting, ook een vondst maar dan
 op een markt in Luik.

Het geheel staat op een oude platte kist die dienst
doet als stoer dienblad op tafel.







We vonden nog meer leuke spullen maar dit is wat ik
 in elk geval eerst zelf wilde houden.

Voor nu wens ik jullie een fijne dag vandaag !
Hartelijke groet Gea