Pagina's

17 juli 2014

HOEZO WARM ...


Omdat het zo warm was, ben ik vandaag lekker binnen
gebleven, ons huis is koeler dan het buiten is.

Ben aan het fotograferen geweest en tot mijn verbazing
zag ik op deze foto twee zwarte oortjes boven 
het schapenvacht uitsteken.

 Na beter kijken, zie ik onze poes Saphira lekker liggen, 
alsof ze hiermee zeggen wil:  hoezo warm ?



















Ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen,
hou het een beetje koel, genoeg drinken
en vooral rustig aan ...

Hartelijke groet Gea









7 opmerkingen:

It's me zei

Het was wel warm....maar we hoeven niks te doen dus das heerlijk...vakantie...!..zit nu ook heerlijk buiten met de iPad .....fijn weekend liefs Ria...x......

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad warm, ook aan het strand waar wij vandaag waren. We zijn nog steeds aan de kust en willen morgen shoppen, maar of dat nu echt een goed idee is ;-)?

Ik wens jou ook een fijn weekend! Liefs, Ingrid

inro soor zei

geweldig! wat een maffe beesten zijn het ook:)
alsof t nog niet heet genoeg is! ahhahaahahha
groetjes, Inge

lia zei

Ik heb gisteren de boel ook dicht gehouden, en toen ik thuis kwam van mijn werk ook niet buiten geweest. Wel 's avonds lekker lang buiten gezeten.
En die poezen zoeken toch bepaalde plaatsen op om zich dan niet meer te bewegen.
Joep lag de hele dag onder mijn bed, en Yoris achter een gordijn.

Geniet ook van deze mooie dag.
Liefs Lia

Ús hûs ús thús zei

Hi hi mal beest! Katten zijn meestal niet te begrijpen. Die van ons lag gisteren volop in het zonnetje ☺.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Corine(THUIS) zei

Zolang je gewoon stil blijft liggen is het best uit te houden :-)
Hier is het ook heet buiten, maar ik kan het toch niet hoor. Binnen zitten als de zo'n schijnt :-)
Gelukkig was er vandaag een lekker windje..

Corine(THUIS) zei

Zolang je gewoon stil blijft liggen is het best uit te houden :-)
Hier is het ook heet buiten, maar ik kan het toch niet hoor. Binnen zitten als de zo'n schijnt :-)
Gelukkig was er vandaag een lekker windje..