Pagina's

18 augustus 2014

MEER GRIJS BUITENOM


In een vorige post zagen jullie de deur die samen met 
het kozijn in een donkere actraciet kleur is geverfd.

In die post (klik) is ook te zien dat de stenen onder 
het raam nog geel van kleur waren.

Achter het huis hebben we de muren grijs geverfd
en die kleur ook op deze gele stenen gedaan.






Boven het raam zit ook zo,n stuk muur, die moet 
nog maar dit vind ik al wel geslaagd.

Het is dezelfde tint als de potten en het Belgisch
hardstenen stoepje bij de voordeur.

Het bankje vind ik iets te iel onder het raam
en daarvoor zoek ik nog iets anders.

Ik weet nog niet precies wat, mag wel wat 
stoerder, iets van beton misschien.







Hieronder een hoekje achter het huis waar ik Hedera 
weghaalde omdat dit een klein bladerige soort 
was en het niet zo goed meer deed.


Daar kwam de roomwitte muur onder vandaan, 
zo hebben we het een aantal jaren gehad.






Nu is dit stukje muur ook grijs geworden en heb ik de
goede Hedera soort gepoot, het is de bedoeling dat 
deze over de rand van de muur gaat groeien.






Links staat ook een Hedera die al over die muur heen groeit.

Voor de oplettende kijkers is te zien dat de grijze muur links
 een klein stukje donkergrijs heeft, inmiddels is
 de hele muur al zo geverfd.







Dit was even weer een rondje buitenom,  
wens jullie een fijne week verder .


Hartelijke groet Gea