Pagina's

10 augustus 2014

TELRAAM, VITRINE EN CONSOLE




Ik heb al eerder zo,n oud telraam gehad maar weer verkocht.
Nu kwam ik er weer één tegen en deze had een houten
 lijst die behoorlijk rood verkleurd was.

Daarom hebben we die maar zwart geverfd en 
dat staat echt beter vind ik zelf.


 





Voor het telraam staat een klein en oud vitrinekastje met insecten erin.
Vond dit wel een mooi verweerde uitstraling hebben.
 











 Op het zwarte kastje ligt een console van natuursteen, 
deze vind ik zowel staand als liggend leuk .










Wens jullie een fijne zondag allemaal!

Groetjes Gea


12 opmerkingen:

Els zei

Ik geniet iedere keer weer van jouw mooie huis met geweldige stoere vondsten!! Dat lijstje met insecten had ik ook niet laten liggen :-)

Fijne zondag
X Els

Alie zei

Weer een mooi sober hoekje geworden!

Jolanda zei

Prachtig hoekje zo bij elkaar, fijne zondag!

It's me zei

Wowww wat een mooi hoekje zo zeg ...!...x!

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een prachtig telraam. Zo met de zwarte rand past het heel mooi bij jullie. En het oude kastje met insecten is ook fantastisch. Al met al is het een heel erg mooi hoekje bij jullie...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Je weet het weer mooi bij elkaar te brengen! Maar die insecten had ik lekker laten liggen :-)

De Witte Lanteern zei

Je hebt de sfeer weer weten te vangen, mooi! Deze spulletjes hebben echt de G-style, mooi sober en stijlvol. Prachtig...
Liefs, Peetje

Robust Posch zei

Wat een fijne sfeer zo zeg.. Heel mooi!

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige vondsten en het past allemaal weer mooi bij elkaar .... geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Dat telraampje is geweldig zeg. Bij mijn telraampje + krijtbord is de lijst van verweerd hout dus die laat ik lekker zo maar denk dat jouw telraam met een lik zwarte verf enorm is opgeknapt!

Judith zei

Lijkt me inderdaad veel mee Gstyle proof in het zwart i.p.v. rood;-)

Wederom heerlijke sfeerplaatjes... genietennnn

G-STYLE zei

test