Pagina's

29 september 2014

MOOIE TAKKEN


Afgelopen weekend een druk bezet weekend, zaterdag
 meegedaan aan een wandeltocht van 28 km
 en gisteren 46 jaar geworden (dus maakte
 ik ook weer de nodige kilometers
 met 20 mensen op bezoek ;-)

De wandeltocht was prachtig, het weer kon niet 
beter en mijn verjaardag was ook gezellig
 met als meevaller het mooie weer.

Vanochtend heerlijk rustig gehad met een lieve 
vriendin die op visite kwam.

Ze nam hele mooie donkergrijze kaarsen voor me mee.
Heb nu nog witte staan maar daarna zijn deze 
grijze beter passend bij het seizoen.

De witte kaarsen staan in een hele grote metalen
schaal op tafel. Daaromheen liggen takken 
met rode bessen, die kreeg ik van 
een andere lieve vriendin.

Nu eerst foto,s van een ander hoekje waar ik ook
wat van die mooie takken neerlegde.






















Ik wens jullie allemaal een hele 
fijne nieuwe week toe !

Hartelijke groet
Gea




35 opmerkingen:

Judith zei

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En wat een toppertje ben je... 28 km is niet niks!

Erg mooi, dit sfeerhoekje! Helemaal mijn ding!!!

Groetjes X

Home and Lifestyle zei

Hoi Gea,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je 46e verjaardag! Je bofte inderdaad met het weer, wat is dat lekker hè, om je verjaardag buiten te vieren. Ik vind de tak heel erg mooi bij je staan.

Liefs, Ingrid

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Gea, gefeliciteerd, heerlijk zo,n buiten verjaardag. De foto,s zijn top, het ziet er weer geweldig sfeervol uit.

het Moonhuis Monica zei

Gefeliciteerd Gea, wat was het heerlijk weer he afgelopen weekend.
Wat een mooi hoekje is dat zo en wat toevallig dat dat blok precies onder dat krukje past, een mooi geheel zo!!

Liefs Monica

It's me zei

Mooi hoor !!! enne gefeliciteerd hoor !!!...liefs van mij..x !

Nancy Blaauwgeers zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi hoekje heb je gemaakt met de takken. Ik kan ze hier nergens krijgen.
Groetjes, Nancy

De Meidenmuts zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo'n tak kun je overal kwijt, maar je hebt er een mooi plekje voor gevonden. Mooie sfeerfoto's!

Groetjes Anita

De Witte Lanteern zei

Van harte gefeliciteerd! Altijd een extra kadootje als het dan buiten nog zo'n lekker weer is.
Mooi hoekje heb je gemaakt. Het hakblok past er precies onder. Lekker stoer!
Liefs, Peetje

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd Gea ,46 wat een heerlijke leeftijd ,ik zou wel even terug willen ! Wat een flinke wandeling pff ik zou het niet kunnen hoor .Prachtige foto's laat je zien ,echt een sfeervol hoekje .
Lieve groetjes Elisabeth

lia zei

Eerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
En goed van je om nu al weer zoveel km te kunnen lopen.
Nog even en dan kun je 4x40 bij de 4-daagse van Nijmegen lopen;-))

lia zei

Eerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
En goed van je om nu al weer zoveel km te kunnen lopen.
Nog even en dan kun je 4x40 bij de 4-daagse van Nijmegen lopen;-))

lia zei

Oh ja, mooi hoekje.....

Athomebymy zei

Proficiat met je verjaardag !!!! En het is een prachtig hoekje !!!

Liefs Petra

Jilly Garcy zei

Gefeliciteerd met je 46ste verjaardag .
Mooi hoor , wat me bij jou altijd opvalt is dat de kleuren zo mooi op elkaar zijn afgestemd.
Dat maakt het zo sfeervol ....
groetjes christel van garcyas place

van alles wat in huis en tuin. zei

Hoi Gea, gefeliciteerd met je verjaardag! Je bofte idd met het weer zeg! Het was toch net zomer.
En wat een kilometers heb je er op zitten....knap om dat te doen en een fijn gevoel dat je dit weer lukt, lijkt me.
Leuke hoek heb je zo gemaakt!

groet Trijnie

Marjonel M zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Prachtige foto`s weer mooi hoekje.

Liefs, marjonel

Rozenbottel zei

Gefeliciteerd!! En weer prachtig gestyled,
Groetjes Fleur

inge van der sanden zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag...
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Huize Vizzini zei

Gefeliciteerd! Wat een prachtige plaatjes. Heel mooi sfeerhoekje. Zelf ben ik ook gek op rozebottels...
Liefs Patricia.

'Inga' zei

Allereerst nog van harte! 28 km, dat zal een moe maar voldaan gevoel geven, knap hoor!
Een heel mooi gestyled hoekje, wat weet je het met een paar dingen toch sterk neer te zetten...

Fijne week!

Anneke zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En wat laat je weer een mooie sfeerhoekjes zien.
Liefs Anneke

Danielle van Heusden zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bofte zeker met het weer! Dat was al een kadotje:) maar wat een PRACHTIG sfeerhoekje ! De rozenbotteltakjes maken het af!
Liefs danielle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Housebythewaterhole zei

Van harte gelukwensen met jouw verjaardag Gea, wat een prachtige foto's, héél sfeervol en gezellig is het jouw !
héél fijne week
Liefs Kathy

Els zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Het lijkt of die kruk gemaakt is voor dat hoekje...stoet geheel is het geworden!!

Fijne dag
X Els

Els zei

Moet stoer geheel zijn :-)

Mirjam zei

Hoi Gea,
Nou sfeervol hoekje is het zeker geworden zeg. Hoe leuk staat dat bij elkaar...
En maar liefst 28 km gelopen.....! Wat geweldig!
Dat vind ik echt een hele prestatie hoor! En ja, het was er fantastisch weer voor...
Ik wens jou ook een heerlijke week,
Liefs, Mirjam

Corine(THUIS) zei

Gefeliciteerd.. met je verjaardag, dat je die fikse wandeling kon lopen en dat je zulk mooi weer had!
Mooi die bessentakken, is wel heel anders dan gipskruid ;-))

Sober en Stijl zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, heerlijk is dat hè lopen, doe het zelf ook 1 keer per week, alleen niet zoveel km hoor!
Mooi sfeervol hoekje zo!

Zaanse Zolder zei

Nog van harte, had ik mooi even gemist.
Wat een prachtig hoekje zo met de subtiele kleur van de takken.

Alie zei

Van harte met je verjaardag, net zo jong als ik :). Kwam het plaatje al tegen op Pinterest en nu zie ik dat het bij jou vandaan komt, heerlijk sfeervol.

Gerry zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je hebt gezellige hoekjes gemaakt.
Ik liep al wel maar ben nu ook begonnen met hardlopen, wat heerlijk is dat!

Liefs, Gerry

oma leentje zei

Zucht mooi weer. Zo eenvoudig maar precies goed...

knibbel knabbel knuisje zei

Nog gefeliciteerd!
Wat zier het er sfeervol uit zeg. Herfst met klasse!

Mirjam zei

En vergeet ik nog helemaal je te feliciteren met je verjaardag, nou ja..... Dus bij deze alsnog van harte meid...
Liefs,
Mirjam

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Veel te laat maar niet minder gemeend: nog van harte gefeliciteerd! Enne weer een heel mooi hoekje G-Style op je blog, leuk!