Pagina's

1 oktober 2014

TAKKEN IN SCHALEN


Ik noemde in de vorige post dat er ook nog takken in een metalen
schaal rondom witte kaarsen terecht kwamen.


En dat niet alleen, ik legde ze ook nog in de tinnen vergiet
met deze keer de oude foodcover er niet helemaal
op maar legde deze er schuin bij.















De buitenkant van de grote metalen schaal was van rood koper.
Erwin heeft de buitenkant daarom eerst met zwarte metaalverf 
geverfd, daarna met schoolbordverf en licht geschuurd.

Zo ontstond er een mooie matte verweerde uitstraling,
de binnenkant vonden we wel mooi zoals die was.

In de schaal een grote houten onderzetter, de kaarsen komen
 dan wat hoger maar het hout geeft het ook wat meer sfeer.











Verder wil ik jullie allemaal een fijne dag wensen

Hartelijke groet Gea




18 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat een super mooie takken zeg en wat heb je dat weer heerlijk á la Gea gedecoreerd... Echt super, zeker dat plaatje met de witte kaarsen...
Felicitaties voor je vriendin,
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

's Morgens je dag beginnen met zo'n mooie foto's...kan je dag niet meer stuk!
Liefs, Peetje

Home and Lifestyle zei

Deze mooie rode besjes doen het altijd goed vind ik, ook bij jouw decoraties staan ze weer prachtig. De schaal is een mooie blikvanger op de eettafel. Het blijft elke keer weer leuk om te zien hoe jij je eigen stijl in huis doorvoert.

Mijn hartelijke felicitaties voor je vriendin en voor jou een fijne dag gewenst!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Mooi hoor Gea...heel sfeervol.....liefs van mij.....fijne sag...en nu gauw naar de winkel...!...x!

Rozenbottel zei

Je hebt echt een stoere stijl!! Ik vind het erg mooi :-)
Fijne dag vandaag,
Groetjes Fleur

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Sober en toch zo mooi, prachtig gedecoreerd.

Hele fijne week nog en lieve groet,

Loes

Robust Posch zei

Mooi zeg! Zowel de takken als je foto's!

Fijne dag vandaag!

Liefs Lieke
http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

Huize Vizzini zei

Prachtig die takken. Gisteren zelf ook weer een paar takken ingeslaan en ze liggen hier ook weer mooi te wezen.
Liefs Patricia.

lia zei

Ik vind die schaal met kaarsen echt super mooi...
En het verhaal met de klinkers is weer totaal anders geworden. Het is een groot bedrijf en ze weigeren te betalen. Dus laten ze het tot een rechtszaak komen, waar wij helemaal geen zin in hebben. En daar rekenen ze natuurlijk op, maar anders kan het maar zo nog anderhalf tot twee jaar haan duren.
Nu hebben we het op een akkoordje gegooid met de rechtsbijstandsverz, en krijgen de helft uitgekeerd.
Nieuwe klinkers zijn inmiddels gekocht, maar blijf het reuze spannend vinden.

Marjonel M zei

Heel mooi en sfeervol met de kaarsen en besjes.

Liefs, Marjonel

Jilly Garcy zei

Weer heel mooi , in de stijl wat we van jou gewoon zijn .
Je moet er maar op komen , koper verven met krijtbordverf .
Takken en kaarsen , ik hou er ook van ....
Groetjes christel

Hann¥ zei

Wat een sfeervol geheel Gea.
De rozenbotteltakjes zijn zo leuk om mee te decoreren.
De felicitaties voor je vriendin.
Hier gaat alles weer prima, lief dat je erna vroeg.
Liefs,Hanny

Gerry zei

Mooie sfeer Gea, met die prachtige takken en kaarsen in de schaal. Zo heerlijk herfstig weer! Ik hou ervan!

Liefs, Gerry

Anneke zei

Wat een mooi plaatje zo. Ik hou van die sfeer die je elke keer weer zo mooi op foto zet.
Liefs Anneke

Judith zei

Wat een sfeervol geheel... Het doet mij zelfs al een beetje kerst-ig aan!

Fijne avond nog X

lorena zei

Bello blog y tienda
Podra enviarme boletines?
Gracias
loredana2607@gmail.com

De liefste zei

Dat ziet er mooi en sfeervol uit zeg. Een mooie inspiratie, jouw foto's.
Fijn weekend.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste
http://mooisvanmadeliefste.blogspot.nl/

De liefste zei

Wat een mooi vergiet... eens wat anders dan de gebruikelijke varianten. Je hebt het weer mooi neergezet, erg leuk en sfeervol. Vooral 's avonds denk ik.
Fijne dag en felicitaties voor je vriendin.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste