Pagina's

18 oktober 2014

ZWART GEVERFD



In de vorige post is het tafeltje nog wit maar na jaren wilde ik 
 de beide tafeltjes aan weerszijden van de bank wat 
stoerder dus hebben we ze zwart geverfd.








Ze vallen qua kleur nu niet meer weg tegen de muur
maar vallen meer op en ogen beide robuuster.
Ben er heel blij mee zo ….









Op de foto hieronder staat er in plaats van de stoel een zwarte
 metalen vakkenkast, ik schreef er al over in een post.

Deze blijft natuurlijk niet hier staan want dan zouden 
we een zitplek te kort komen in de kamer.

Nee, deze komt in de computerkamer, daar waar
nu nog een grijze dichte kast staat.

Ben daar vandaag aan het opruimen geweest
want alle rommeltjes moeten nu ergens 
anders achter de deuren
 (of weggooien)







Nu even geen foto van wat er in deze vakkenkast is terecht gekomen.
Ook heeft Erwin er inmiddels een stoere tafel onder gemaakt.
Maar dat komt in een volgende post aan de beurt.

Voor nu wens ik jullie nog een
heel fijn weekend verder !

Groetjes Gea



13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Een goed idee om de tafeltjes een donkere kleur te geven, zo komen de tafeltjes veel beter uit tegen de witte achterwand. Stoer en mooi kastje voor op de computerkamer!

Fijn weekend, Gea! Liefs, Ingrid

It's me zei

Stoer hoor allemaal...fijne zondag liefs Ria...x!

lia zei

Jullie blijven ook altijd lekker bezig.
Ze staan nu ook heel mooi stoer..

Fijn weekend
Liefs lia

De Meidenmuts zei

Mooi hoor.....de zwarte kleur op het tafeltje en kast. Oogt veel stoerder en komt de decoratie ook mooi uit!

Groetjes Anita

Anneke zei

Ik vind de zwarte kleur ook erg mooi het komt zo veel beter uit.
Fijne zondag.
Liefs Anneke

Het Moonhuis zei

Leuk Gea, inderdaad veel stoerder!

Liefs Monica

Jilly Garcy zei

Dit staat er weer super .
Dat zwarte met de witte achtergrond met de mix van grijze tinten .
Echt helemaal dé g-style.
Lieve groet christel

Mirjam zei

Hoi Gea,
Je tafeltjes zijn super mooi en stoer zo. Zelf ben ik nog bij antraciet blijven hangen, ook al een tafeltje mee gedaan en onlangs de nieuwe 'oude' tv-kast... maar zo zwart vind ik ook wel heel erg mooi hoor.
Je vakkenkast lijkt me ook geweldig... ik ben heel benieuwd naar hoe dat er uit gaat zien in je computerkamer... vast prachtig.
Ik wens je een heerlijke zondag,
Liefs,
Mirjam

't Hofhuisje zei

Ik vind het ook mooier zo in het zwart! Stoerder en ze vallen meer op! Het staat weer heel mooi zo!

P.s Leuk trouwens dat er een foto van je gebruikt was op de blog van Mart!!?:)

Liefs Daniëlle

Easyliving zei

Wat staat dit mooi Gea, heel stoer die zwarte kleur!!

Groetjes Dinka

Hellen Van Tilborg zei

Prachtig! mooi robuust inderdaad!

Thuisgeluk zei

Ik heb even op een andere post van jou gekeken om het verschil te zien, het vorige was ook heel mooi, maar dit is idd veel stoerder. het leeft meer..
Hmmm ik heb ook nog een wit kastje staan.. haha..
Groetjes Roos

Els zei

Ik vind ze heel stoer geworden!! Ben zelf groot fan van zwart! Ik merk dat ik in ons huis ook steeds vaker zwarte accessoires toevoeg.

Ben zo benieuwd naar het resultaat in de computerkamer, wordt vast prachtig...

Fijne middag
X Els