Pagina's

12 november 2014

INDUSTRIEEL ACCENT


De vakkenkast staat inmiddels op z,n plek in de computerkamer.
De grijze kast die er eerst stond is gelukkig al verkocht.

Het is dus geen optie om die weer terug te zetten
en dat zou ik ook niet willen hoor want
 deze staat hier super stoer.

Heb er nog wel een industrieel accent aan 
toegevoegd, eigenlijk meerdere ...



Als eerste deze kleine ventilator, deze past precies
in een hoekje in het vak onder de kast.















De andere industriële accenten die ik nog toevoegde,
laat ik een volgende keer wel zien.


Voor nu een fijne dag verder !

Hartelijke groet Gea




16 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Gea,
Wat is het mooi zo in je computerkamer. Alleen zou ik toch een kast willen waar ik echt veel spullen in kan opbergen. Of heb je die er ook nog staan? Want deze kast is echt alleen maar voor de mooie spullen. Hier ga je geen mappen in proppen en niettangen en zo...
Maar dat neemt niet weg dat ik je kast prachtig vind hoor... een juweel! en een heel stoer juweel dan wel...
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Deze kast is echt een 'snoepkast' voor je. Hier kun je, geordend, heel veel mooie spulletjes kwijt die gezien mogen worden. Eigenlijk een grote 'letterbak', hihi. Maar wel een héél mooie...Knap dat jij altijd zo'n mooie items vindt.
Liefs, Peetje

De Meidenmuts zei

Als je kast voorbij komt in een post vind ik hem altijd zo prachtig om te zien. Zo stoer gedecoreerd....ik hou ervan!
Jammer dat hij in de computerkamer staat. Ik zou er steeds naar willen kijken hi...hi...

Groetjes Anita

Easyliving zei

Prachtig Lia, jij hebt het industriële wel heel mooi doorgevoerd in jullie huis!!

Liefs Dinka

Home and Lifestyle zei

Het mooie van de kast is ook dat er veel in staat, maar dat het toch rustig oogt. Een plaatje, Gea.

Ik wens je nog een fijne dag. Liefs, Ingrid

Thuisgeluk zei

Die venitlator is echt een blikvanger.
Heel mooi.
Fijne dag vandaag

Groetjes Roos

angie zei

süße bilder!!! einen schönen mittwoch wünscht angie

Gerry zei

Fijn dat de kast past zoals je in gedachten had. De manier waarop je hem hebt ingericht blijft mooi rustig.
Heel veel plezier ervan!

Liefs, Gerry

lia zei

Helemaal mooi, helemaal Gea!!
Liefs lia

knibbel knabbel knuisje huisje zei

Mooi geheel geworden!

Athomebymy zei

Prachtige kast !

Liefs Petra

Corine(THUIS) zei

Heel stoer! Maar waar heb je de administratietroep nu gelaten??

van alles wat in huis en tuin. zei

Prachtig! Maar waar laat je de computer??
Misschien moet je 'm "mijn schatkamer" noemen of zo!

groet Trijnie

Housebythewaterhole zei

Héél mooie kast ...en prachtig ingericht !!
fijne dag
Liefs Kathy

It's me zei

Stoer..!!...mooi...!...x!

Mirmade zei

Wat een genot om altijd over je blog te struinen lieve Gea. Prachtig weer. Fijne dag vandaag het zonnetje schijnt! liefs Mirjam