Pagina's

23 november 2014

ZELFDE HOEKJE , VIJF KEER



Het blijft leuk om hoekjes te veranderen, 
dat zullen jullie vast wel herkennen …

Zo kocht ik gisteren twee prachtige zwaar
metalen ornamenten die een plekje
moesten krijgen.

Er kwam één terecht naast de paspop op de
 kast waar onze tv boven hangt.

Maar ik zal ook eerst even laten zien wat er 
eerder naast de paspop stond.




Vorige week had ik deze Franse spiegel over,
deze stond op de plank in ons toilet maar
daar kwam iets anders te staan.









De spiegel vond ik daar toch niet zo mooi maar
wel het zwart dus de oude bakplaat daar
geprobeerd met de oude Franse
pruikenkop erbij.









De bakplaat vond ik toch wat overheersend dus
het metalen ornament kwam als geroepen 
om die plaats in te nemen.








Om de hals van de paspop ook even iets anders,
namelijk een oude gymnastenring.










Maar ik vind het mooier zonder iets om de hals van
 de paspop,dan komt het ornament beter uit,







Fijne zondag allemaal ,
groetjes Gea