Pagina's

7 november 2014

ZON EN LICHT



De zon in mijn titel omdat deze zo heerlijk de kamer in scheen
 en ik daar echt een paar plaatjes van moest schieten.

De kruik is trouwens verhuisd van het lage krukje 
naast de stoel naar het tafeltje naast de bank.

Met gewoon een ronde bakplaat ernaast en
twee grijze hoorns erbij vind ik
het een sfeervol geheel.











Het woordje licht uit de titel slaat op deze prachtige industriële lamp.
Inmiddels is het een staande lamp want Erwin heeft een driepoot 
gevonden en samen vormt het een heel stoere combinatie.










Tja en als je dan toch bezig bent dan nog maar meer verplaatsen.
Jullie kennen het wel, het blijft niet vaak bij één ding;-)

Ik zette het oude kruitvat naast de stoel neer en met het zwarte metalen 
dienblad en de kogels erop is dat ook weer een stoer geheel.











Het kruitvat kocht ik op een markt en ben er nog steeds erg blij mee.
Zulke dingen zie je niet vaak en dat is het toch een beetje
snel toehappen ook al vond ik hem wat duur.











Voor nu wens ik jullie alvast een heel fijn weekend !

Hartelijke groet Gea



22 opmerkingen:

Judith zei

Tja, op markten weten ze hun prijzen helaas ook wel, zeker voor zulke unieke objecten! Maar als ik voor mezelf spreek zijn juist dit soort aankopen blijvertjes waar je nog heel lang van geniet...

Heerlijke sfeerplaatjes weer, met prachtige spullen.

Fijn weekend XXX

De Witte Lanteern zei

Hoezo, van het een verschuiven komt het ander...? Alleen houd ik dan altijd wat over waar geen plaats meer voor is...
Tja, de prijzen zijn eigenlijk niet meer leuk. Oud is 'hot' dus ze durven nogal te vragen.
Dankjewel voor je lieve berichtje. Maar het is dan ook altijd genieten op je blog, dus daar mag ook wel waardering uit blijken.
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

angie zei

danke für die tollen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

Bonjade zei

Altijd weer even genieten hier bij je.......mooi je jielde lamp zeg.....wij hebben ook een staande....ze zijn en blijven tijdloos.
Je vacht is ook super....heerlijk zo in de herfst.

Wens je een fijn weekend toe met je gezin.

Liefs

Danielle van Heusden zei

Ook daar staat de kruik erg mooi!
Het kruitvat blijft een uniek item snap dat je daar nog steeds heel blij mee bent!
Mooi gestyled weer alles! :)

Fijn weekend!
Liefs Daniëlle

Mirjam zei

Hoi Gea,
Het ziet er allemaal weer helemaal prachtig uit bij jullie. En oh wat is die lamp toch leuk geworden...
Ik wens je een heel fijne avond en een prachtig weekend,
Liefs,
Mirjam

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Mooie lamp, Gea.

Voor jou ook een heel fijn weekend.

Lieve groet, Loes

Hann¥ zei

Wat een mooie stoere lamp is het Gea,
en ik ben verliefd op het bontje, wat een mooie kleur!
Liefs,Hanny

Anneke zei

Ja op de markten weten ze tegenwoordig helaas ook van prijzen. En die lamp, een juweeltje.
Fijn weekend, liefs Anneke

Home and Lifestyle zei

Ondanks de hoge prijzen weet je nog steeds hele mooie items te vinden. Je hebt weer mooie sfeerplaatjes gemaakt, Gea.

Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Altijd zo leuk hoe jij aan het inrichten bent......gaaaaf...die lamp zo !...liefs van mij....x!

lia zei

Mooie sfeerplaatjes Gea.

Fijn weekend
Liefs Lia

Het Moonhuis zei

Leuke unieke spullen laat je weer zien, mooi hoor!
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Easyliving zei

Prachtig dat hart en ook de industriele lamp is een plaatje!!

Groetjes Dinka

inro soor zei

stoer en gaaf weer!
goed weekend, groetjes, Inge

inro soor zei

stoer en gaaf weer!
goed weekend, groetjes, Inge

Huize Vizzini zei

Staat weer super stoer!
Liefs Patricia.

Lynda zei

verliefd op je schaap, bontje, kleedje, dinges ;)

X

Athomebymy zei

Wat een heerlijke sfeerfoto's weer .. ik ben helemaal verliefd van je vacht op je bank ...

Liefs Petra

Blomkje en Wenje zei

Heerlijke post weer Gea! Ik geniet altijd zo van je foto's!
Fijne zondag

Groetjes, Pietrik

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat weer een paar mooie foto's heb je gemaakt: wat een sfeer spreekt er uit!
Je hebt meestal van die unieke stukken zo zie je ze bij niemand!

groet Trijnie

Joyce W. Owens zei

vloer lampen worden vaak genegeerd in het voordeel van tafellampen, dus ik dacht dat ik een kijkje nemen op de vloer lampen hebben, om te zien wat er nieuw is in de lijn van de staande lampen was. Met zo veel verschillende stijlen van de vloer lamp. Ik vind het heel fijn torchiere lampen, boom lampen, swing arm staande lampen, rustieke vloer lampen en zo veel meer.
Moderne design vloerlamp Nederland