Pagina's

7 december 2014

DE KERSTBOOM


Zoals elk jaar zetten we de kerstboom vlak na 
sinterklaas bij ons voor de schuifpui neer.

Al een paar jaar in dezelfde grote zinken emmer,
deze heeft precies de goede maat.

Hij is opgetuigd met mat zilveren ballen en voor de 
warmte een paar goudkleurige ballen.

Dit jaar kocht ik op aandringen van jongste dochter
nog wat witte houten sterren en sneeuwvlokken.

Ik zou wel graag alleen oude houtkleurige spullen
 in de boom willen maar toen ik dat tegen haar 
zei, vond ze dat ronduit simpel en belachelijk .

Haha, ben ook blij met dit sfeertje hoor en kan
me gelukkig jongste haar gevoelens
heel goed voorstellen….

Zo houden we in elk geval vrede hier in 
huis zo met de aanloop naar kerst ;-)















Voor nu wens ik jullie een hele fijne zondag
verder en mocht je de kerstboom nog
plaatsen dan veel plezier met het 
zoeken en opzetten ervan !

Hartelijke groet Gea