Pagina's

27 december 2014

RUST



Hopelijk hebben jullie allemaal heerlijke kerstdagen gehad.

Wij hebben ze rustig doorgebracht, zijn beide dagen thuis geweest.
De eerste dag hebben we met ons vieren gegourmet,
triviant gespeeld en cadeautjes uitgepakt.

De tweede dag de restjes opgegeten en een sjoelcompetitie 
met onze jongste gehouden, ze deed dat s'avonds
nog weer met twee vrienden van haar.


Nu dan een vrije zaterdag er achteraan, om bij te komen ;-)


Ik ben al weer heerlijk bezig geweest in huis, voor jongste
dochter laten we de kerstboom nog staan anders was
 deze vast vandaag of morgen al verdwenen.

Aan de ene kant vind ik het nog heel gezellig staan, net
als het kerststuk, aan de andere kant is er ook al
weer de behoefte aan meer ruimte en rust.
Herkenbaar … ?


In elk geval de tafeltjes naast de bank weer iets anders gstyled.
De zinken kannen zijn eigenlijk vaste objecten daar, 
het verweerde grijs staat daar gewoon mooi.

De Franse pruikenhoofden zijn weer tevoorschijn gehaald,
deze passen qua kleur heel mooi bij de bank.

Op het buskruit-vat ligt op een ronde bakplaat alleen
maar een gewei  … simpel maar geeft ….

rust *











Ik wens jullie ook allemaal een gezellig weekend waarin je,
als dat nodig is, tot rust kunt komen …..

Hartelijke groet van Gea


14 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een heerlijke dagen hebben jullie zo gehad. Mijn kerstdagen waren ook geweldig fijn....
Ik laat de kerstboom altijd staan tot en met oud en nieuw, we krijgen dan gasten en dan vind ik het wel nog heel gezellig staan. Maar dikkekans dat op 1januari de boel eruit gaat, dan wil ik ook weer 'rust' in huis....
Fijn weekend,
Liefs, Mirjam

Nancy Blaauwgeers zei

Wij hebben ook gezellige kerstdagen gehad met familie. Een dag thuis, een dag weg. Zit er ook over te denken of wat op te ruimen. Nog niet alles, want het staat zo gezellig. Groetjes, Nancy

De Meidenmuts zei

Heel herkenbaar voor mij dan....niet voor de andere gezinsleden :(( het liefst wil ik nu dat alles weer "gewoon" z'n gangetje gaat.
Nu nog het nieuwe jaar inluiden en op 1 januari onze dochter haar verjaardag vieren en dan keert hier de rust ook weer terug.
Jij hebt je alweer vermaakt met stylen...prachtige foto's laat je ons weer zien!

Groetjes Anita

It's me zei

Mooi ...!!....liefs van ons...x!

Els zei

Heel herkenbaar :-)
Ik ben hier thuis ook op aan het ruimen, niet alleen kerstspullen...ik doen een rondje door gans het huis!
Mooie foto's heb je weer gemaakt, ik geniet er altijd zo van!!

Fijn weekend
X Els

Home and Lifestyle zei

Op 1 januari gaat de boom eruit (al zat ik vanmorgen ook al vertwijfeld de kamer door te kijken hihi). Fijn dat jullie de dagen goed zijn doorgekomen. Hier hebben we kerstavond uitgebreid gegeten en cadeautjes uitgepakt, een hele gezellige avond. De oudste dochter vertrok 's avonds laat naar de ouders van haar vriend, de beide kerstdagen zijn hier verder ook relatief rustig verlopen.

Je hebt weer sfeervolle foto's gemaakt!

Ik wens je een fijn weekend, Gea.

Liefs, Ingrid

Jolanda zei

Heerlijk waren de kerstdagen en dan vandaag de sneeuw, wat een cadeautje!
Ik heb ook al even rondgekeken in huis en de echte kerstspullen gaan er denk ik ook al uit...rustig het nieuwe jaar in:)

lia zei

Hier geen boom, dus hoef hem ook niet op te ruimen.
En wij hebben het eerste kerstdag druk gehad met de kids, en door een kleinkind met oorontsteking liep het gourmetten ook iets anders dan het zou moeten.
Vandaag is het oppasdag, omdat ze allemaal naar het vrijgezellenfeest van onze zoon hebben.
Dus rust is vandaag ver te zoeken hihi...
Fijn weekend
Liefs lia

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hoi Gea,

Wij hebben ook heerlijke maar wel drukke dagen achter de rug en het kerstboompje heb ik weggehaald.
Hij staat nu buiten in de tuin en hopelijk blijft hij nog goed, zodat er weer wat groens in de tuin bij komt.
Op de tafels staan er nog kerststukken en voor het raam hangt nog de kerstster, zo blijft er toch kerstsfeer in huis.

Vandaag en ik denk ook morgen in alle rust wat aan het aanrommelen in huis.

Wens je een fijn weekend en lieve groet,

Loes

Jilly Garcy zei

Moest het aan mij liggen dan kieper ik die kerstboom ook al de deur uit . 2januari vliegt die eruit zonder pardon.
Eenmaal de kerstdagen voorbij hunker ik,ook wel naar rust moet ik zeggen .
Mooie plaatjes trouwens
Groetjes
Christel

Corine(THUIS) zei

Al is het toch ook altijd wel gezellig, ik ben elk jaar weer blij als de rust is weergekeerd na de kerstdagen. Vandaag haalde ik van de weinige versiering het meeste ook al weg. Fijn weekend verder!

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Nog heel even en dan mag alles weer in de kerstdoos op zolder en dat vind ik niet zo erg. En dat terwijl er al steeds minder uit de doos komt :)

Housebythewaterhole zei

Ja, ik ben ook altijd blij als de kerstboom weer in de doos naar de berging vertrekt...dan heb je plots een zee van ruimte :-) maar hij blijft net als bij jouw omwille van onze jongste nog even staan ! Gezellige sfeerfoto's zet je neer...
héél fijne zondag nog
Liefs Kathy

Hilgonda Mons zei

Wel herkenbaar. Al vinden de huisgenoten hier het nog veel te gezellig, dus blijft het nog staan tot na oud en nieuw. Daarna verdwijnt het hier gelijk in de verhuisdozen.
Het ziet er bij jou weer stoer en gezellig uit.

Al vast een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2015.

Lieve groet, Hilgonda