Pagina's

28 februari 2015

ALLUMETTES BLIKJES ...



Ik heb het roomwit verweerde allumettes blikje al een hele tijd
en al vaak is me gevraagd of ik die wilde verkopen.

Maar hoe graag ik ook wissel met spullen, dit blikje bleef
altijd op het aanrecht staan, tegen een houten plank 
met de oude weegschaal in de hoek.

Nu vond ik laatst een ander mooi allumettes blikje en wel 
in een hele mooie bruin verweerde uitvoering.

Wat een leuk span is het samen hé !












Maar het staat ook erg mooi met een ander bruin 
flesje van metaal, ook al zo heerlijk verweerd.







En zowel de vogelkop als het geweitje staan er
qua kleuren ook erg mooi bij vind ik.









ps : Sharon en ik hebben een gesprek gehad met de arts die
de reuscel tumor uit haar knie gaat verwijderen.

Zoals het er nu uit ziet zal deze goed te verwijderen
 zijn en daar zijn we natuurlijk heel blij mee :-))



Fijn weekend allemaal !

Gea